Proxecto 2 : "Frian Express"

Continuamos a nosa viaxe por Europa, España e Galicia pero esta vez traballando o relevo e o clima.

Temporalización: 16 de outubro ata o 15 de novembro.

Motivación: En “Máis e mellor actividade física”, co profe de Educación Física, a partir de un circuíto de exercicios físicos cada equipo atopou un sobre. No sobre viña o nome e a imaxe dun prato típico dun país europeo. Tiñan que adiviñar o país, buscando información cos seus ordenadores, e escribir a receita do prato. En lingua galega traballamos as receitas como tipo de textos prescriptivos.

A partir de aquí presentamos un “genially” que vai ser a folla de ruta para o desenrolo do proxecto. Cada alumno e alumna ten a folla de ruta no eva e así saben en cada momento en que fase do proxecto se atopa.

As tarefas finais do proxecto foron:

1.- Planificamos por equipos, en google my maps, unha viaxe ao país que nos tocou investigar a receita do seu prato típico. Despois da súa elaboración fixeron unha exposición da súa viaxe aos demais compañeiros/as.

VIPE

VIP

VOANDO VOU, VOANDO VEÑO

EXPERTOS EN ARTES MARCIAIS

VIAXE A ALEMAÑA

HELSINKI

VIAXE PRATO TÍPICO

VIAXE A RUSIA

2.- Continuamos ampliando o mural colaborativo de Europa. Situamos os sistemas montañosos e os ríos principais. Este mural o utiliza o profe de Educación Física cos circuítos en “Máis e mellor actividade física”.

Ligazón ao traballado en MMAF http://www.edu.xunta.gal/centros/ceipfrian/node/3236

En 5º de primaria a motivación realizouse do mesmo xeito na sesión de Máis e mellor actividade Física, tendo en conta que a nosa viaxe correspóndese co territorio español.

A folla de ruta quedou marcada polo seguinte plan de traballo:

As tarefas finais do proxecto foron:

1.- Planificamos por equipos, en google my maps, unha viaxe a través de España que nos tocou investigar a receita do seu prato típico. Despois da súa elaboración fixeron unha exposición da súa viaxe aos demais compañeiros/as.

VIAXE A ANDALUCÍA

VIAXE AO PAÍS VASCO

VIAXAR EN GLOBO A VALENCIA

A NOSA VIAXE A CATALUÑA