SEMANA DAS LETRAS GALEGAS 2018

HOMENAXEANDO A MARÍA VICTORIA MORENO

Co gallo da semana das Letras Galegas no colexio imos a realizar unha serie de actividades para coñecer un pouco máis a biografía e a obra da escritora homenaxeada este ano:

•   Comezamos o luns 14 coa representación,  por parte do alumnado de 5º, dun sketch da obra “ Unha festa no faiado”.

•    O martes 15  imos ter unha entrevista á escritora homenaxeada a cargo do alumnado de 6º.

•   O mércores 16 imos desfrutar dun percorrido de poemas nos corredores do cole a cargo do alumnado de infantil, 1º e 2º; dun mural da obra de María Victoria Moreno a cargo de 3º e 4º.

•   Ademais  esta semana estamos realizando un mural colaborativo entre todo o cole sobre o rostro da autora que estamos traballando.

Preme no seguinte genially para descubrir o noso traballo desta semana: