NO CORAZÓN DE ÁFRICA

Africa e Europa vistas dende o Espazo

En pleno século XXI, África é aínda un continente misterioso e descoñecido. Aquí naceu a Humanidade, e, sen embargo, os dereitos humanos, día tras día, son transgredidos. As guerras, a fame e a sede matan diariamente a miles de persoas; pero outras feridas teñen deixado pegada no Continente: a segregación racial, o colonialismo, a escravitude.

Atréveste a exploralo? Adiante, doutor Livingstone!

Mapa de Africa

UN PASEO POR ÁFRICA

Descubre os principais accidentes xeográficos do Continente africano a través desta Búsqueda do tesouro: EXPLORANDO ÁFRICA.

Mulleres bailando unha danza africana

INSTRUMENTOS AFRICÁNS

Coñece algúns dos máis coñecios instrumentos africáns a través desta Caza do Tesouro: OS SONS DE ÁFRICA.

Aquí podedes comprobar como quedaron algúns dos traballos dos alumnos e alumnas de 5º e 6º curso de Primaria.

Ruta dos escravos

RUTA DOS ESCRAVOS

Por desgraza, despois do Descubremento de América, entre Europa, África e América existiu un lucrativo comercio que se adicaba a traficar coas vidas humanas.

Preme na imaxe e descubre máis cousas sobre el.