DÍA DAS BIBLIOTECAS: REINAUGURACIÓN DE BIBLIOFORTE, A BIBLIOTECA DO CEIP MONFORTE

24 de outubro, Día das biblioteca, data elixida para a reinauguración da nosa biblioteca, Biblioforte.

Tras un proceso de remodelación e acondicionamento do recinto, a inclusión de novo mobiliario e novos fondos e a suma das ilusións de toda unha comunidade educativa que colaborou activamente nesta reforma e tamén como non dicilo, soportou os efectos negativos que toda obra de reforma implica: limitacións nos servizos ofertados, traballo de xestión, organización, limpeza, ... redobrado.

Hoxe abrimos unha biblioteca renovada, que acaba de recibir a valoración moi positiva de todas as personalidades asistentes ao acto de inauguración, así como de exprofesores, exalumnos, familiares,  medios de comunicación e as expresións de satisfacción do alumnado asistente ao acto. Desexamos ver a mesma faciana de satisfacción no alumnado que baixe hoxe no recreo.

A espera de facer un vídeo desta xornada festiva achego unhas gravacións e unhas fotografías e así compartir con toda a comunidade educativa a celebración deste evento de reinauguración.

< Escoita aquí o programa especial realizado na nosa radio Radioforte TV

< Escoita aquí a entrevista de Manuela Porto a nosa directora Teresa.

Grazas a todos por facer posible esta reinaguración e este evento.

Moitas grazas tamén a todas as personalidades que nos acompañaron nesta día tan importante para nos:

. Dª Judith Fernández, D. Xeral de Ordenación e Innovación Educativa.

. Dª Mª José Gómez, Xefa Territorial de Educación de Lugo.

. Dª María Bóveda, Inspectora do noso centro.

. Dª Teresa González, Xefa de sección.

. Dª Beatriz González, Asesora de BE Lugo

. Dª Chelo Gudín, Asesora de BE Lugo (curso 2021-22).

. Dª Gloria Prada, Tenente de alcalde de Monforte de Lemos.

Moitas grazas tamén ao profesorado xubilado que estivo con nos nun momento tan importante, entre eles, algunhas compañeiras do equipo de biblioteca.

Grazas