Artes

• TIMBRE MUSICAL MES DE ABRIL: Mike Oldfied, Sailing

Timbre Musical - Abril 24 de reli sol

COREOGRAFÍA: EL BALLENERO

Un grupo de música e danza integrado por alumnado autodidacta de 4º e 6ºB presenta na biblioteca El Ballenero en dúas sesións:

- durante o recreo actúan para o alumnado de primaria.

- durante a hora de ler actúan para o alumnado de infantil.

Dúas actuacións brillantes que recibiron unha gran ovación do público asistente e numerosos comentarios positivos posteriormente nas aulas

Parabéns a este  ilusiónante grupo. Agardamos vervos de novo.

Grazas tamén aos nosos bibliocolaboradores, sempre dispostos.

Sen eles moitas cousas non serían posibles. Grazas!

TIMBRE MUSICAL 2023-24 (1º Tr)

A Música, un ano máis, marcar as entradas, saídas e cambios de sesión no noso centro, coa finalidade de:

• Mellorar o ambiente sonoro do centro substituíndo o son da sirena por fragmentos musicais, reducindo así a contaminación acústica.
  • Promover un clima positivo que motive a aprendizaxe e favoreza a convivencia de toda a comunidade educativa.
  • Integrar a especialidade de Educación Musical co resto das áreas e coas diferentes actividades complementarias realizadas durante o curso.
  • Concienciar sobre a diversidade cultural que aporta a música e fomentar o espírito crítico á hora de consumila.

A selección do repertorio estará vinculada ás diferentes situacións de aprendizaxe programadas dende a especialidade de Educación  Musical e coordinadas co resto de áreas e equipos dinamizadores.

Biblioforte colabora como centro de información e difusión tanto na propia biblioteca como a través Radioforte e de Biblioforte.

TIMBRE MUSICAL 2023-24:

Timbre musical setembro

Timbre musical - setembro 23 de reli sol Timbre musical outubro

Un ano máis a música para marcar as entradas do centro non só nos serve para dotar ao alumnado do coñecemento das pezas e xéneros musicais, senón que tamén contribúe a crear un ambiente estimulante para a aprendizaxe da convivencia no centro.

Timbre Musical - outubro 23 de reli sol Timbre musical novembro

Timbre Musical - novembro 23 de reli sol Timbre musical decembro

Timbre Musical - decembro 23 de reli sol

Radio Forte: Timbre musical do 1º trimestre

Timbre musical - xaneiro de reli sol

Arte e Creación en Infantil con Hervé Tullet

Hervé Tullet, artista infantil de fama internacional e escritor de numerosos libros que elevan o concepto de lectura para nenos a outro nivel. Baseados nos seus libros que iluminan a mecha da creatividade e liberan ao artista que todos levamos dentro.

Aquí podedes apreciar o espectacular resultado destes obradoiros creativos que profesorado e alumnado de infantil realizaron.

Canta diversión, creatividade, arte, pintura...

Que artistazos!

XOGOS DO MAGOSTO

OLA FAMILIAS!

XA ESTAMOS DE NOVO POR AQUÍ PARA CONTARVOS QUE HOXE DESFRUTAMOS XUNTO CO RESTO DO COLEXIO, DUNS DIVERTIDOS XOGOS DO MAGOSTO, E  COMO PODEDES VER A CONTINUACIÓN,  PASÁMOLO EN GRANDE.

VÉMONOS PRONTO!

OS PLANETAS E OS ELEFANTES

Arte e Cultura virtual

Arte e Cultura dous piares importantes no desenrolo das persoas

Grazas aos avances das novas tecnoloxías Google ofrece a posibilidade de explorar coleccións de diversos países e museos do mundo, a través dunha recompilación de imaxes de alta resolución de obras de arte expostas en varios museos do mundo, así como un recorrido virtual polas galerías nas que se encontran.

Aquí tes algunhas opcións:

. Explorador por color

. Artistas