Hora de ler

05/06/2023
Europe/Madrid

ENCONTRO CON: Ana Meilán

Comezamos a semana coa visita de Ana Meilán, escritora nada en Taboada (Lugo), amante da literatura infantil, unha excelente narradora e tamén autoeditora dos seus libros "Entre nubes y cuentos".

O alumnado de infantil e 1º ciclo agardaban con ilusión o encontro coa escritora e creadora de historias que previamente estiveron lendo na hora de ler e coas que desfrutaron moito.

(este é so un exemplo: aquí podemos ver ao alumnado de 2º que aproveitou a lectrura dun libro de Ana Meilán para estar por 1ª vez na pérgola, aínda en obras)

O encontro organízase en tres sesións:

1ª sesión: Familiando co alumnado de infantil

2ª sesión: As chaves dos soños con 1º, 2º e 3º

3ª sesión: O que a serea esqueceu, con 5º e 6º. Obradorio de escritura.

(fotos pendentes)

ENCONTRO CON: María Canosa, A cazadora de estrelas

Durante o mes de abril o alumnado de 5º de primaria le o libro de María Canosa, A cazadora de estrelas.
Lectura conxunta, en voz alta, realizada na Hora de Ler. Práctica habitual no día a dia do noso centro, que merece unha mención especial porque nesta ocasión, grazas á implicación dos seus titores (Tomás, impulsor da proposta, e Luís e Lara, colaboradores e executores, dada a baixa do noso compañeiro Tomas) acollemos na biblioteca unha lectura conxunta realizada en dous grupos do mesmo nivel, na que os lectores son as FAMILIAS do alumnado.

Fermosa practica de animación lectora familiar:

• 14 de abril: nai de Xiana

• 19 de abril: nai de Anxela

• 21 de abril: nai de Antón

• 24 de abril: nai de Martín
  • 26 abril: nai de Pablo

• 2 maio: nai de Lucas

Moitas GRAZAS familias!!!

A vosa implicación e colaboración é un dos piares fundamentais sobre os que se asenta o Proxecto Lector de Centro.

Ademais da lectura traballouse a ilustración, parte fundamental tamén dun libro.
Este foi o resultado

Tras tan meritorio traballo, o 15 de maio, recibimos a María Canosa, con moita ilusión na nosa biblioteca.

e ao remate deste  encontro, agardado con tanta ilusión, María Canosa asinou, un a un, todos os nosos libros.

Grazas María por visitarnos e valorar tan positivamente as nosas particulares ilustracións da Cazadora de estrelas.

Agardamos con ilusión a publicación de novos libros teus.

Ata a próxima!!!

Biblio Lectores no recreo

Tras o obradoiro de poesía, os equipos de colaboradores da biblioteca comezaron a súa andaina lectora polas aulas durante a hora de lectura.

Este mes o libro elixido foi o poemario, Versos de Deportes.

Durante o mes de abril continuaremos con esta actividade lectora que ben acollida foi polo alumnado receptor.

Parabéns!!!!

HORA DE LER