Eventos de Biblioteca

23/04/2024 05:43

Innaguración de Biblioforte TV

SEMANA DA PRENSA

Unha pequena mostra do alumnado traballando coa prensa (en papel e dixital) durante a semana da prensa.

Ademais, esta semana, fomos noticia no xornal  la Voz deGalicia (La Voz de Lemos), polas actividades realizadas no centro para conmemorar o Día da Muller.

Visita virtual da Investigadora María Fernández ao noso centro

A Asemblea Xeral das Nacións Unidas, na Resolución 70/474/Add.2 de 2015, decidiu proclamar o 11 de febreiro de cada ano Día Internacional da Muller e a Nena na Ciencia para recoñecer o rol crítico que xogan as mulleres e as nenas na ciencia e a tecnoloxía.

A finalidade é lograr o acceso e a participación plena e equitativa na ciencia para as mulleres e as nenas, e ademais para lograr a igualdade de xénero e o empoderamento das mulleres e nenas.

Para conmemorar este día no noso centro, convidamos a unha visita virtual na nosa biblioteca á Psicóloga e investigadora monfortina María Fernández, que ven de recibir un premio internacional de neurociencia polos seus estudios sobre o proceso de lectura.

María Fernández López licenciouse en psicoloxía pola Universidade de Santiago e ten ademáis un máster pola Universidade de Valencia, onde actualmente imparte clases no departamento de metodoloxía das ciencias de comportamento ao tempo que realiza tarefas de investigación.

Tamén ten partcipado activamente en congresos científicos en España, Reino Unido, Alemania, Rusia, Canadá e EEUU,e ten publicado diversos traballos en revistas especializadas.

O proxecto polo que foi premiada estudia o funcionamento do cerebro ao ler e descifrar letras distorsinadas, como por exemplo nos CAPTCHAS das páxinas web.

Saída "Coñece Monforte II" - 4º Primaria - 9:30h

21/04/2020 06:30
Europe/Madrid

"Coñece Monforte II": Rueiro de Escritores (Gongora, Cervantes e Manuel María), Museo de "Nuestra Señora de la Antigua" e Torre da Homenaxe.

Saída cultural no entorno próximo. Comenoración: Semana do Libro.

Destinatarios: 4º de Primaria.

Aprazada temporalmente

Exposición Experimentos Científicos

21/11/2019 10:50
Europe/Madrid

Exposición de experimentos científicos realizados polo alumnado.

Conmemoración: Novembro, mes da ciencia en galego nas bibliotecas.

Distinatarios: Infantil e Primaria.

Reportaxe: Ver Aquí

Si queres ver outras reportaxes relacionadas co mes da ciencia fai clic en:   I  -   II   -   III

Encontro con: Anxo Moure -Infantil e Primaria -

03/02/2020 09:05
Europe/Madrid

Encontro con: Anxo Moure. ecoloxista e contacontos.

Destinatarios: Infantil e Primaria

Encontro con: CE Orquestra Pantasma

23/10/2019 09:10
Europe/Madrid

Espectáculo baseado no libro-cd "A voar" un conto para soñar con música para brincar.

Conmemoración: Semana da Biblioteca Escolar.

Destinatarios: Infantil e Primaria.

Visita Pazo de Tor - 2º Primaria - 11:00h

27/03/2020 10:30
Europe/Madrid

Pazo de Tor: "Viaxe fotográfica no Museo de Tor"

Visita cultural no entorno próximo. Conmemoración: Día da Árbore

Destinatarios: 2º de Primaria

Aplazada temporalmente.

Saída "Coñece Monforte I" - 6º Primaria - 9:30h

14/02/2020 09:30
Europe/Madrid

"Coñece Monforte I": burgo medieval, xudería, casco histórico e conxunto monumental de San Vicente.

Saída Cultural no entorno próximo. Conmemoración: Día da Paz.

Destinatarios: 6º de Primaria.

Viaxe a Ourense - 5º Primaria - 9:00h

16/12/2019 09:05
Europe/Madrid

Visita Ourense: Exposición belenista mundial (obispado de Ourense), as Burgas e Museo das Cornamusas.

Conmemoración: Nadal

Destinatarios: 5º Primaria