Encontro formativo con Antía e Sonia de Radio Voz

A nosa biblioteca foi seleccionada para recibir a visita formativa e dinamizadora de Radio Voz.

• Agradecementos:

Agradecidos porque a nosa biblioteca, a través da súa radio, reciba un impulso máis para converterse nun verdadeiro centro de recursos de información e lectura, nun espazo de aprendizaxe inclusivo, creativo, de comunicación, educación en medios e información e lecturas, integrado no noso día a día e aberto a toda a comunidade educativa e ao mundo.

RadioForte, grazas ao apoio formativo e económico de Bibliotecas Escolares, día a día está medrando fiel aos seus piares orixinais; formación, dinamización, información e participación e converténdose nunha ferramenta de grande utilidade a nivel pedagóxico, grazas a colaboración de toda a comunidade educativa e a gran labor dinamizadora da profe Cristina

Grazas a todos ,

• Visita formativa Radio Voz

O día 9 de marzo Antía e Sonia de Radio Voz visitan a nosa biblioteca, onde o alumnado de 4º e 5º recibe unha breve charla formativa

e posteriormente, no locutorio de RadioForte, colaboran e asesoran a gravación dun programa de investigación sobre o tren en Monforte, realizado por alumnado de 4º, 5º e 6º.

Aquí podedes escoitar o resultado de un traballo de investigación previo e a súa posterior gravación

Grazas Antía e Sonia

.

Un pracer contar con vos