Radio Forte, nos encotros PLAMBE 22-23

Coa ilusión de explorar novos camiños cos que fomentar a lecto-escritura, a investigación, a expresión oral e a inclusión en 2019 xorde Radio Forte.

Comeza a súa andaina grabando cun móbil e/ou portátil, con poucos recurso pero coidando cada momento, sabedores da importancia deste recurso na mellora formativa, competencial e vivencial do noso alumnado e na súa repercusión na comunidade educativa.

No curso 2020-21 este ilusionante proxecto, Radio Forte, entra a formar parte de Radio Na Biblio.

E, recentemente, fomos seleccionados como un dos centros escolares, dentro do programa de mellora de bibliotecas escolares, PLAMBE, Radio na Biblio, merecedor de dar a coñecer a súa experiencia nos Encontros PLAMBE 22-23

,

encontros de recoñecido prestixio, o que supón un claro referente e recoñecemento ao labor desenvolvido ao longo destes anos e, por suposto, no curso actual.

Experiencia presentada por Cristina,  actual dinamizadora de Radio Forte.

(Encontros PLAMBE 22-23)

Grazas as familias e ao persoal non docente, sempre dispostos a colaborar, ao alumnado, ao profesorado e a Cris, que tanto se está implicando con este proxecto.

Grazas a todos e a desfrutar deste recoñecemento de todos.

Parabéns!!!!