O BIBLIOFORMIGUEIRO

Ao regreso das vacacións de Nadal recibimos un paquete cunha etiqueta que dicía FRÁXIL

Era o formigueiro que estabamos agardando! Sorriso

Despois de comprobar que todo estaba correcto, a profesora Ana Jato levouno á súa aula. Ela e o seu alumnado  encargaranse de ofrecerlles o descanso necesario,  realizar a montaxe do formigueiro  e os coidados precisos.

Despois dunha semana de adaptación e da pertinente preparación informativa realizada na aula, Ana Jato e tres alumnos presénta na biblioteca, dentro dos martes científicos, o formigueiro:

1) video informativo sobre a montaxe do formigueiro e a incormporación das formigas

2) Presentación do formigueiro e as súas partes

3) Formigas, tipos e funcións

4) Coidado e alimentación

5) Observación individualizada e ordenada

Grazas a todo o alumnado asistente polo interese amosado e o seu respetuoso comportamento, sabedores de que ás formigas non lles gusta o ruído.

Ao regreso do entroido, o Biblioformigueiro viaxeiro, visitará durante un tempo todas as aulas que o queiran acoller para observar e coñecer de primeira man ás formigas e concienciarse da dedicación que implica acoller un ser vivo, unha mascota.

Continuará...