ENTREGA DOS PREMIOS DE POESÍA DE NADAL 2023 DO CONCELLO DE MONFORTE

O xoves 15 de febreiro, pola mañá, asistimos a entrega dos Premios de Poesía de Nadal 2023 do Concello de Monforte realizado na Casa da Cultura de Monforte, onde os premiados recibiron de mans da Tenente de Alcalde Dª Gloria Prada os diplomas e agasallos correspondentes.

Parabéns o alumnado premiado e moi especialmente aos nosos participantes premiados:

categoría A: ata 8 anos:

- 2º premio: alumnado de relixión de 3º B.

- 4º premio: alumnado de relixión de 3ºA.

categoría B: de 9 a 12 anos:

- 2º premio: Julia Piñeiro Vázquez.

Nota: Reportaxe fotográfico incompleto, fotos pendentes.

Parabéns moi especiais a nosa exalumna  Julia Gema González Romero, na actualidade alumna do IES Río Cabe, 1º premio na categoría C: de 12 a 16 anos, coa que nos agradou reencontrarnos.

E xa para rematar, dicir que agradecemos moito a calorosa acollida que recibimos, un agarimoso saúdo e uns radiadores que puxeron remedio á choiva que nos sorprendeu polo camiño.

Grazas!