Saltar navegación.
Inicio

Información xeral

SOLICITUDES PARA COMEDOR CURSO 2023-2024

Estimadas familias:

Seguindo as Instrucións 2/2023 que regulan o funcionamento e xestión do servizo de comedor escolar 2023/2024, todos os/as alumnos/as do centro, incluídos os de transporte escolar, que desexen facer uso do servizo de comedor escolar, deberán solicitar praza de comedor dende o 5 de xullo ao 12 de xullo de 2023.

A continuación deixámoslle acceso á circular coas instruccións necesarias para realizar a solicitude, así como o acceso a Autodeclaración Responsable e á Solicitude de colaboración no comedor:

PRAZO: As solicitudes recolleranse no centro ata o día 12 de xullo de 2023.

Un saúdo

A dirección

REUNIÓNS INICIAIS SETEMBRO 2023

A continuación recóllense as datas e horas das reunións de inicio de curso:

 

LISTADO DE LIBROS PARA O CURSO 2023/2024

 Premendo no seguinte enlace pode acceder ao listado de libros para o vindeiro curso 2023-2024:

 

 

*RECOMÉNDASE AGARDAR A SETEMBRO Á TITORÍA DE PRINCIPIO DE CURSO PARA COMPRAR LIBROS, POR SI HOUBERA VARIACIÓNS

 

 

LISTADO DE LIBROS PARA O CURSO 2022-2023

No documento adxunto achégase o listado de libros para o vindeiro curso 2022-2023. 

 

 

*Dende o centro recoméndase non mercalos ata ter a titoria inicio de curso, que se levará a cabo antes do inicio das  clases cos mestres correspondentes, por se xurdira algún cambio.

ABERTO O PRAZO PARA A PARTICIPACIÓN NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

 

Hoxe, xoves 19 de maio, ábrese o prazo para a tramitación de solicitudes para o fondolibros e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar dirixidas ao alumnado matriculado en Ed. Primaria,ESO, EE e alumnado con necesidades específicas de apoio educativo.

O prazo para a presentación de solicitudes na secretaría do centro rematará o día 17 de xuño de 2022, (co fin de poder completar no centro o proceso de rexistro na aplicación antes do 22de xuño, tal como dipón a convocatoria).

 

Poden consultar máis a información premendo AQUÍ.

Poden descargar os ANEXOS para a presentación da solicitude presencial a continuación:

 

Orde do 29 de abril de 2022 (convocatoria - DOG Nº 95)

 

 

* Nota: As rendas per cápitas superiores a 10.000 euros non serán beneficiarios da axuda para a adquisición de libros de texto (1º e 2º de Ed. Primaria) e/ou material escolar, agás naqueles casos onde se acredite unha discapacidade igual ou superior ao 33% ou a percepción dunha pensión da Seguridade Social por incapacidade permanente nos graos de total, absoluta ou grande invalidez ou equivalente de clases pasivas.

 

PUBLICADAS LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2022/2023

Publicadas listaxes definitivas do alumnado admitido neste centro para o próximo curso 2022/23.

 

Poden consultar as listaxes no taboleiro de anuncios situado no interior do centro ou a través da aplicación admisionalumnado empregando a Chave365 ou certificado dixital.

INFORMACIÓN COMEDOR ESCOLAR

Estimadas familias:

Seguindo as instrucións 2/2021 que regulan o funcionamento e xestión do servizo de comedor escolar 2021/2022, todos os/as alumnos/as do centro, incluídos os de transporte escolar, que desexen facer uso do servizo de comedor escolar, deberán solicitar praza de comedor dende o 30 de xuño ao 8 de xullo de 2021.

A continuación deixámoslle acceso á circular coas instruccións necesarias para realizar a solicitude, así como o acceso a Autodeclaración Responsable e á Solicitude de colaboración no comedor:

PRAZO: As solicitudes recolleranse ata o día 8 de xullo de 2021.

Un saúdo

A dirección

 

AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR - FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Publicada a Orde do 12 de maio de 2020 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2020/2021.

  • Formas de presentación:

Os cidadáns poderán acceder á solicitude accedendo á aplicación Fondolibros, e unha vez teñan cubertos todos os datos deberán gardala, obtendo así o número de solicitude, e posteriormente poderán optar polas seguintes formas de presentación:

  1. Presentación no centro: Neste caso imprimirá a solicitude e o anexo ll e presentaranos no centro (debidamente asinados), xunto coa documentación ( A solicitude terá asignado un número pola aplicación).
  2. Presentación na Sede Electrónica da Xunta de Galicia.

 

No caso das persoas que precisen recoller as solicitudes en formato en papel poden acudir ao centro respectando o seguinte orde na medida do posible, tendo en conta as medidas de seguridades requeridas na situación actual:

Plazos:

  • Familias de 6º de Educación Infantil e 1º de primaria: Venres 22 de maio.
  • Familias de 2º e 3º de primaria: Luns 25 de maio.
  • Familias de 4º e 5º de primaria: Martes 26 de maio.

Para a entrega da documentación, unha vez cumplimentada, establécense os seguintes plazos:

 

  • Familias de 6º de Educación Infantil e 1º de primaria: 1,2,e 3 de Xuño.
  • Familias de 2º e 3º de primaria: 4,5 e 8 de Xuño.
  • Familias de 4º e 5º de primaria: 9,10 e 11 de Xuño.

Horario de entrega: 11:00 h a 13:00h.

As persoas que non poidan acudir nas datas sinaladas deben intentar ter entregada a documentación antes do 16 de Xuño, por organización administrativa no centro.

IMPORTANTE: O alumnado beneficiario de axudas no curso 2019/20 terá a obriga de devolver os libros ao centro para poder acceder a esta axuda. O alumnado de 1º e 2º no ten que devolver os libros. Nuns días publicaranse os prazos establecidos para a recollida e entrega de libros e materiais para cada curso, unha vez entremos na FASE 2 tal e como esixe a lexislación vixente.

 

 

ACTUALIZACIÓN DA INFORMACIÓN ÁS FAMILIAS DURANTE A 3ª AVALIACIÓN

REPARTO DE MATERIAIS

Dende a Federación Galega de Asociacións de Directivos de Colexios de Ensino Público (FEGADICEP) ,respecto ás consulta sobre o reparto de materiais responde o seguinte: 

"Feita a consulta sobre o movimento que está habendo por parte das anpas, e algunhas direccións e concellos, co tema do reparto de material, comentar o seguinte: Van pechar coa FEGAMP un criterio único de actuación e logo enviarán instruccións aos centros. As direccions non deberían citar ás familias nos centros para a recollida, estando vixente RD do estado de alarma".

Dende o centro, tendo en conta estas indicacións e co fin de respetar en todo momento a legalidade, esperaremos a que nos envien instruccións definitivas para actuar de acordo cos criterios establecidos.

Vimianzo 23-4-2020

 

INFORMACIÓN DE COMEDOR

Estimados pais/nais:

Comunícaselles que recibirán os impresos de comedor correspondentes ós 13 días de uso do mes de marzo por correo ordinario. Unha vez abonado o importe no banco, deben enviar a foto ou o xustificante de pago, onde se aprecie o selo bancario, ao correo electrónico do colexio (ceip.sanvicenzo@edu.xunta.es) para que teñamos constracia do pago.

Recordámoslles que para calquera dúbida poden chamar ao teléfono do centro en horario de mañá onde intentaremos axudalos.Sinto moito a molestias nestes momentos. Desexámoslles o millor e moito ánimo.

Un saúdo

A Dirección

 

* Na publicación que lle segue a esta actualizaranse periodicamente os contidos de traballo para cada curso.

Distribuir contido