Información xeral
SOLICITUDES PARA COMEDOR CURSO 2023-2024
Enviado por MJVILLAVERDE o Mar, 04/07/2023 - 12:35Estimadas familias:
Seguindo as Instrucións 2/2023 que regulan o funcionamento e xestión do servizo de comedor escolar 2023/2024, todos os/as alumnos/as do centro, incluídos os de transporte escolar, que desexen facer uso do servizo de comedor escolar, deberán solicitar praza de comedor dende o 5 de xullo ao 12 de xullo de 2023.
A continuación deixámoslle acceso á circular coas instruccións necesarias para realizar a solicitude, así como o acceso a Autodeclaración Responsable e á Solicitude de colaboración no comedor:
- CIRCULAR INFORMATIVA SOLICITUDE COMEDOR
- AUTODECLARACIÓN (TRAER DÚAS COPIAS)
- SOLICITUDE PARA COLABORADOR COMEDOR
PRAZO: As solicitudes recolleranse no centro ata o día 12 de xullo de 2023.
Un saúdo
A dirección
REUNIÓNS INICIAIS SETEMBRO 2023
Enviado por MJVILLAVERDE o Xov, 29/06/2023 - 12:47A continuación recóllense as datas e horas das reunións de inicio de curso:
LISTADO DE LIBROS PARA O CURSO 2023/2024
Enviado por MJVILLAVERDE o Lun, 12/06/2023 - 17:37Premendo no seguinte enlace pode acceder ao listado de libros para o vindeiro curso 2023-2024:
*RECOMÉNDASE AGARDAR A SETEMBRO Á TITORÍA DE PRINCIPIO DE CURSO PARA COMPRAR LIBROS, POR SI HOUBERA VARIACIÓNS
LISTADO DE LIBROS PARA O CURSO 2022-2023
Enviado por MJVILLAVERDE o Xov, 09/06/2022 - 13:26No documento adxunto achégase o listado de libros para o vindeiro curso 2022-2023.
*Dende o centro recoméndase non mercalos ata ter a titoria inicio de curso, que se levará a cabo antes do inicio das clases cos mestres correspondentes, por se xurdira algún cambio.
ABERTO O PRAZO PARA A PARTICIPACIÓN NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR
Enviado por MJVILLAVERDE o Mér, 18/05/2022 - 15:38
Hoxe, xoves 19 de maio, ábrese o prazo para a tramitación de solicitudes para o fondolibros e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar dirixidas ao alumnado matriculado en Ed. Primaria,ESO, EE e alumnado con necesidades específicas de apoio educativo.
O prazo para a presentación de solicitudes na secretaría do centro rematará o día 17 de xuño de 2022, (co fin de poder completar no centro o proceso de rexistro na aplicación antes do 22de xuño, tal como dipón a convocatoria).
Poden consultar máis a información premendo AQUÍ.
Poden descargar os ANEXOS para a presentación da solicitude presencial a continuación:
Orde do 29 de abril de 2022 (convocatoria - DOG Nº 95)
* Nota: As rendas per cápitas superiores a 10.000 euros non serán beneficiarios da axuda para a adquisición de libros de texto (1º e 2º de Ed. Primaria) e/ou material escolar, agás naqueles casos onde se acredite unha discapacidade igual ou superior ao 33% ou a percepción dunha pensión da Seguridade Social por incapacidade permanente nos graos de total, absoluta ou grande invalidez ou equivalente de clases pasivas.
PUBLICADAS LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2022/2023
Enviado por MJVILLAVERDE o Ven, 13/05/2022 - 14:21Publicadas listaxes definitivas do alumnado admitido neste centro para o próximo curso 2022/23.
Poden consultar as listaxes no taboleiro de anuncios situado no interior do centro ou a través da aplicación admisionalumnado empregando a Chave365 ou certificado dixital.
CANDIDATURAS AO CONSELLO ESCOLAR
Enviado por MJVILLAVERDE o Lun, 15/11/2021 - 18:13INFORMACIÓN COMEDOR ESCOLAR
Enviado por MJVILLAVERDE o Mar, 29/06/2021 - 12:56Estimadas familias:
Seguindo as instrucións 2/2021 que regulan o funcionamento e xestión do servizo de comedor escolar 2021/2022, todos os/as alumnos/as do centro, incluídos os de transporte escolar, que desexen facer uso do servizo de comedor escolar, deberán solicitar praza de comedor dende o 30 de xuño ao 8 de xullo de 2021.
A continuación deixámoslle acceso á circular coas instruccións necesarias para realizar a solicitude, así como o acceso a Autodeclaración Responsable e á Solicitude de colaboración no comedor:
- CIRCULAR INFORMATIVA SOLICITUDE COMEDOR
- AUTODECLARACIÓN (TRAER DÚAS COPIAS)
- SOLICITUDE PARA COLABORADOR COMEDOR
PRAZO: As solicitudes recolleranse ata o día 8 de xullo de 2021.
Un saúdo
A dirección
AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR - FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO
Enviado por MJVILLAVERDE o Mér, 20/05/2020 - 11:57Publicada a Orde do 12 de maio de 2020 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2020/2021.
- Formas de presentación:
Os cidadáns poderán acceder á solicitude accedendo á aplicación Fondolibros, e unha vez teñan cubertos todos os datos deberán gardala, obtendo así o número de solicitude, e posteriormente poderán optar polas seguintes formas de presentación:
- Presentación no centro: Neste caso imprimirá a solicitude e o anexo ll e presentaranos no centro (debidamente asinados), xunto coa documentación ( A solicitude terá asignado un número pola aplicación).
- Presentación na Sede Electrónica da Xunta de Galicia.
No caso das persoas que precisen recoller as solicitudes en formato en papel poden acudir ao centro respectando o seguinte orde na medida do posible, tendo en conta as medidas de seguridades requeridas na situación actual:
Plazos:
- Familias de 6º de Educación Infantil e 1º de primaria: Venres 22 de maio.
- Familias de 2º e 3º de primaria: Luns 25 de maio.
- Familias de 4º e 5º de primaria: Martes 26 de maio.
Para a entrega da documentación, unha vez cumplimentada, establécense os seguintes plazos:
- Familias de 6º de Educación Infantil e 1º de primaria: 1,2,e 3 de Xuño.
- Familias de 2º e 3º de primaria: 4,5 e 8 de Xuño.
- Familias de 4º e 5º de primaria: 9,10 e 11 de Xuño.
Horario de entrega: 11:00 h a 13:00h.
As persoas que non poidan acudir nas datas sinaladas deben intentar ter entregada a documentación antes do 16 de Xuño, por organización administrativa no centro.
IMPORTANTE: O alumnado beneficiario de axudas no curso 2019/20 terá a obriga de devolver os libros ao centro para poder acceder a esta axuda. O alumnado de 1º e 2º no ten que devolver os libros. Nuns días publicaranse os prazos establecidos para a recollida e entrega de libros e materiais para cada curso, unha vez entremos na FASE 2 tal e como esixe a lexislación vixente.
ACTUALIZACIÓN DA INFORMACIÓN ÁS FAMILIAS DURANTE A 3ª AVALIACIÓN
Enviado por MJVILLAVERDE o Xov, 16/04/2020 - 12:14REPARTO DE MATERIAIS
Dende a Federación Galega de Asociacións de Directivos de Colexios de Ensino Público (FEGADICEP) ,respecto ás consulta sobre o reparto de materiais responde o seguinte:
"Feita a consulta sobre o movimento que está habendo por parte das anpas, e algunhas direccións e concellos, co tema do reparto de material, comentar o seguinte: Van pechar coa FEGAMP un criterio único de actuación e logo enviarán instruccións aos centros. As direccions non deberían citar ás familias nos centros para a recollida, estando vixente RD do estado de alarma".
Dende o centro, tendo en conta estas indicacións e co fin de respetar en todo momento a legalidade, esperaremos a que nos envien instruccións definitivas para actuar de acordo cos criterios establecidos.
Vimianzo 23-4-2020
INFORMACIÓN DE COMEDOR
Estimados pais/nais:
Comunícaselles que recibirán os impresos de comedor correspondentes ós 13 días de uso do mes de marzo por correo ordinario. Unha vez abonado o importe no banco, deben enviar a foto ou o xustificante de pago, onde se aprecie o selo bancario, ao correo electrónico do colexio (ceip.sanvicenzo@edu.xunta.es) para que teñamos constracia do pago.
Recordámoslles que para calquera dúbida poden chamar ao teléfono do centro en horario de mañá onde intentaremos axudalos.Sinto moito a molestias nestes momentos. Desexámoslles o millor e moito ánimo.
Un saúdo
A Dirección
* Na publicación que lle segue a esta actualizaranse periodicamente os contidos de traballo para cada curso.
- 1
- 2
- 3
- seguinte ›
- última »