Día de Neira Vilas

Celebración do alumando de CPI de Vedra do Día de Neira Vilas. Por un banda, todo o alumnado da ESO fai unha lectura continuada de varios textos de Memorias dun neno labrego. Por outra, o alumnado de 4º de Primaria lee varios poemas do autor. A lectura de Memorias dun neno labrego vai acompañada da canción do mesmo nome de Antonio Crego Martínez, que deu autorización para o seu uso. Os poemas levan o fondo musical das cancións de Suso Vaamonde, con autorización dos seus herdeiros.

A continuación móstranse as ligazóns para escoitar a montaxe de todos os fragmentos lidos polo alumnado da ESO ("Lectura continuada..."), e tamén se ofrecen as lecturas individualizadas por curso. Por último, a montaxe da lectura dos poemas lidos polo alumnado de 4º de Primaria.