Física e Química

Programacións do departamento de Física e Química 2023-24

A continuación se publica a programación didáctica para os cursos impares LOMLOE.

A programación didáctica para os cursos pares publicarase proximamente.

Programación didactica Física y Química 2022-2023

A continuación adxuntase a  programación de física e química asi como a información básica para os distintos niveis.

Modificacións da avaliación en ESO

Modificacións no sistema de cualificación final e promoción do alumnado (orde do 25 de xaneiro de 2022) matriculado en materias impartidas por o Departamento.

Desaparece a avaliación extraordinaria de setembro.

Programación didáctica curso 2020-2021

A continuación adxuntase a programación didactica de Fisica e Química para 2º,3º e 4º de ESO

PROGRAMACION DIDACTICA 2019/20

A continuación adxuntase a  programacion de fisica e quimica asi como a informacion basica para os distintos niveis.

Blog de Física e Química

Blog creado polo departamento de Física e Quimica para facilitar o traballo dos alumnos de 3º e 4º da ESO. Conten videos e enlaces a distintas paxinas para poder traballar os conceptos vistos na clase.

3º y 4º de ESO: Formulación de compuestos binarios.

Actividad interactiva para aprender a formular. No es necesario saber nada antes de empezar a utilizarlo. Válido tanto para 3º como para 4º de ESO. Enseña a formular de manera muy fácil y amena.

Primer premio del ITE ( instituto nacional de tecnologias educativas) año 2011.

a formular

4º ESO: CINEMÁTICA

Libro digital con explicaciones muy amenas y claras, asi como actividades sobre toda la parte de Cinemática. Para acceder pincha sobre la imagen.

3º e 4º ESO: Reaccións químicas

Se picas na figura podes entrar nunha páxina do IES Aguilar y Cano para repasar as reaccions químicas e axustar distintas reaccións (ler a introducción e facer os exercicios):

Para repasar o tema das reaccions quimicas podedes entrar nesta paxina web.. Podedes traballar o que é unha reaccion, o seu axuste, e moitos mais aspectos do tema.

cnice reaccions

E no seguinte enlace podes ver varias reaccions químicas nas que aparecen precipitados, hai cambios de cor e.... explosións!!! (Está en ingles)

4º ESO: Estrutura da materia: Quarks

Nesta paxina do museo de ciencias de Coruña explicanos a existencia de novas particulas subatomicas e como os fisicos estudian e traballan con elas.