Matemáticas

Programación Didáctica do Departamento 22-23

Aquí podedes consultar a Programación didáctica do Departamento de Matemáticas así como a Información básica, un resumo da mesma coa información esencial para o desenvolvemento do curso (contidos mínimos, método de calificación...).

Cambios avaliación final

En documento adxunto figuran os cambios na avaliación final provocados pola orde de 25 de xaneiro de 2022.

ALUMNO DO CPI DE VEDRA FINALISTA DA OLIMPIADA MATEMÁTICA DA ESO.

O pasado 29 de abril os alumnos de 2º ESO ALEX CABO LODEIRO E HUGO DOMÍNGUEZ CONDE participaron na fase de zona da Olimpíada Matemática de 2º ESO  que se celebrou en Santiago.

A proba consistiu na resolución individual de cinco problemas, os mesmos en todas as zonas. Na valoración dos problemas primou o método de resolución empregado, a súa orixinalidade, etc, por enriba da mera solución.

No día de hoxe, 10 de maio, saíron publicados os finalistas de cada zona, figurando na de Santiago como finalista ALEX  CABO LODEIRO, que participará na fase final galega o día 20 de maio na cidade de Lugo.

Noraboa aos dous por participar e ánimo a Alex para esta nova fase.

Programación Didáctica do Departamento de Matemáticas 20-21

En PDF adxuntos, a Programación didáctica e información básica de materia de matemáticas para o curso 20-21.

90 ALUMNOS/AS DE ESO PARTICIPAN NO CANGURO MATEMÁTICO

Este xoves 16 de marzo preto de 90 alumnos/as de Educación Secundaria particparon na edición anual do Canguro Matemático, que pretende descubrir o talento e as habilidades matemáticas do alumnado.

Ver fotos +

Concurso Fotografía Matemática 2015

Aquí tendes unha escolma de fotografías presentadas ao concurso:

Mulleres Matemáticas

Neste vídeo faise un repaso da participación das mulleres na Historia das Matemáticas:

09 Mujeres matemáticas - Universo matemático from Rodrigo Jil on Vimeo.