LISTAXE PROVISONAL ADMITIDOS DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS

Rematado o proceso de solicitudes, publícase ás listaxes de admitidos e excuídos para a distribución de máscaras ao alumnado.

As listaxes estarán expostas no taboleiro do centro, pola lei de proteccion de datos. Hai un prazo de dous días para posibles reclamacións. Para información xeral, dicir que a listaxe de admitidos coincide con aquel alumnado que foi beneficiario da axuda para material no Fondo Libros (vale de 50 €).

Despois da listaxe definitiva procederase ao reparto das máscaras, unha vez recibido o pedido da adquisición do centro. Distribuiranse 3 ou 4 máscaras en función do número de lavados recomendados para as mesmas e dos días que faltan ata final de curso. Son máscaras hixiénicas reutilizables segundo as especificacións contidas na convocatoria.

Comunicarase por este medio ou por Abalar Móbil o día e sistema de reparto.