Día de Rosalía 2023

Para festexar o Día de Rosalía e a Festa local de exaltación da camelia, o alumnado de 1.º ESO participou nas seguintes actividades:

1. Lectura do manifesto Día de Rosalía 2023 “Cumpriuse a xustiza…” (AELG). Interveñen 7 alumnos de 1º ESO-B: Mateo, David, Xoel, Artur, Daniel, Pablo, Alex.

2. Recitado de poemas de Rosalía de Castro (as rapazas de 1.º A e 1.º B): “Nasín cando as prantas nasen” (Africa, Naiara, Nuria, Paula, María); “Campanas de Bastavales” (Lucía e María, Carlota e Malak; “Adiós ríos, adiós fontes” (Mara, Ariadna, Melisa, Xiana, Xulia); “Airiños, airiños, aires” (Martina).

3. Recitado de poemas de Rosalía de Castro (os rapaces de 1.º A e 1.º B): “Castellanos de Castilla” (Adrián, Gael, Hugo, Beltrán, Iván); “Unha vez tiven un cravo…” (Miguel, Adam, Álvaro, Iker, Borja); “Que pasa ó redor de min” (Sergio); “Ladraban contra min que camiñaba” (Paulo, Iker, Mateo, Lorenzo; Brais, Ángel, Marcos); “Mais ve qu’o meu corazón…” (Juan, Joel).

Xulia Marqués

Coordinadora do EDLG e Vedra medra