Acreditación competencia dixital alumnado

En base á Resolución do 28/02/2024, para a acreditación de das competencias dixitais do alumnado de 4º ESO , comunícase seguinte información relativa ao proceso de certificación, acreditación e as probas que se programen.

Pódese ver o resumo da resolución presionando sobre a imaxe.

• O alumnado de 4º ESO recibirá o certificado ComDix Iniciación xunto ca titulación.
  • O alumnado de 4º ESO que desexa certificar o nivel intermedio xa se matriculou nunha proba específica, que se realizará no mes de maio.
  • O alumnado do CPI Plurilingüe de Vedra que obtivera o título da ESO nos cursos 2021/22 e 2022/23 (cun mínimo de tres cursos no programa Edixgal), poderá solicitar a acreditación das competencias dixitais  no propio CPI de Vedra, presentando o modelo ANEXO V-Solicitude que figura como adxunto. O prazo para solicitalo será do 2 ao 15 de maio de 2024.

ANEXO V_Solicitude_acreditación_competencia_dixital_cursos anteriores.pdf

story | by Dr. Radut