RESULTADOS ESTUDO HÁBITOS VIDA SAUDABLES

No ano 2022 o instituto participou, coordinado polo departamento de educación física, no estudo Health Behavior in School-aged Children (HBSC)
O obxectivo principal do devandito estudo consistía en coñecer tanto os estilos de vida e a saúde das e dos adolescentes escolarizados, así como as características máis significativas dos contextos sociais nos que crecen. O fin último é que ese coñecemento permita deseñar estratexias de intervención orientadas á promoción da saúde nestas poboacións.
Por este motivo, queremos compartir os resultados do informe con toda a comunidade educativa, facendo partícipes tamén ás familias para que sexan coñecedoras dos hábitos e condutas do alumnado en prol do seu benestar emocional e físico.

Podedes acceder aos resultados premendo na imaxe: