Outros datos de interese

Fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar

® Imágenes y Gifs Animados ®: RECURSOS ESCOLARES: IMÁGENES DE LIBROS Y ...

Xa está aberto o prazo para presentar solicitudes de participación do fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar (modelo ED330B)  para os pais, nais, titores ou representantes legais do alumnado incluído no artigo 1.2. No caso de alumnado en situación de garda ou tutela da Xunta de Galicia, presentará a solicitude a persoa titular da dirección do centro de menores ou a persoa coa que conviva en acollemento familiar.

O prazo para presentar solicitudes remata o día 21 de xuño de 2024 (incluído)

Poden consultar máis información na sede.xunta.gal

Listaxes definitivas de alumnado admitido e non admitido

Xa se poden consultar no taboleiro de Secretaría (publicadas o 15 de maio) as listaxes definitivas de alumnado admitido e non admitido tanto na ESO coma en Bacharelato para o curso académico 2023/2024.

As persoas solicitantes que conten cun certificado dixital ou chave365 poderán consultar as listaxes correspondentes á súa solicitude ou solicitudes a través da aplicación admisionalumado

ABAU 2024

Deixamos aquí uns vídeos de axuda para a Proba de avaliación de bacharelato para o acceso á universidade:

• INSTRUCIÓNS ABAU:

• ACTIVAR CONTA USUARIO:

• COMO FACER MATRÍCULA DE ABAU EN NERTA:

Calendario 2º Bacharelato

Iconos animados de Calendario | Iconos animados de hora y fecha gratis

Becas para alumnado con NEAE

Becas

Listaxes provisionais de alumnado admitido e excluído

Gifs Animados De Oficina Para Correos ElectrónicosXa se poden consultar no taboleiro de Secretaría, a partir de hoxe 25 de abril, as listaxes provisionais de alumnado admitido e non admitido para cada curso por orde da puntuación total obtida. O prazo de reclamación de puntuacións é de 5 días hábiles dende o seguinte á súa publicación.

As persoas solicitantes que conten cun certificado dixital ou chave365 poderán consultar as listaxes correspondentes á súa solicitude ou solicitudes a través da aplicación admisionalumado

PUNTO LARANXA CONTRA O ACOSO ESCOLAR

O punto laranxa funciona como un buzón para que o alumnado poida comunicar de xeito anónimo uha situación acoso ou ciberacoso que sufra el ou ela ou que observa que lle pasa a outras persoas.

O buzón laranxa está dispoñible fisicamente no centro educativo nas escaleiras baixando a administración e de forma virtual na páxina web do centro.

A túa comunicación será tratada de forma confidencial e rápida.

Becas y ayudas

CEIP RAIMUNDO DE BLAS SAZ

Información para as familias sobre EDIXGAL e o proxecto ABALAR

Aquí podedes consultar toda a información (premendo sobor a imaxe) acerca do proxecto ABALAR, EDIXGAL (Educación Dixital Innovadora), así como información sobre a posibilidade, si así o desexa, de contratar un seguro opcional para o portátil do seu fillo/a (teléfono de contacto para a contratación do seguro 881 505 136)