Matemáticas

PRESENTACIÓN

O Departamento de MATEMÁTICAS durante o curso 2023-24 está composto polo seguinte profesorado:

Beatriz Alfonsín Galiñanes (Xefa de Departamento)

Alejandro Castro Redondo

Antonio Solla Rodríguez

Pilar Puente Isla

Carlos Magariños Seijo

Rafael Sanmartín Fraga

Marta Pena Hevia

Sonia Lamas Mosquera

Antón Fernández de Sanmamed Ayaso

CRITERIOS DE AVALIACIÓN E CUALIFICACIÓN

PROGRAMACIÓN  MATEMÁTICAS 2023-24

XVII CONCURSO DE FOTOGRAFÍA MATEMÁTICA

Concurso para la portada del libro de feria 2015 - Ayuntamiento de BelmezComo todos os anos o Departamento de Matemáticas organiza un concurso de fotografía. Tedes aquí as bases do concurso. Animádevos a participar.

"TALLER DE PREPARACIÓN" VIRTUAL para a OLIMPIMPIADA MATEMATICA

A Comisión de Olimpíadas da Real Sociedad Matemática Española puxemos a andar un taller de preparación orientado ao alumnado da segunda etapa da ESO e de BAC.

MATEMÁTICAS PENDENTES

CURSO 2023-2024

Para o alumnado de 2º, 3º e 4º da E.S.O. coas matemáticas pendentes do curso anterior

Farase o control da materia pendente do seguinte xeito:

• O departamento proporá unha colección de exercicios de repaso da materia pendente, para que  o alumnado traballe os contidos mínimos esixibles co fin de acadar os obxectivos de cada nivel. Os boletíns poderanse atopar na conserxería ou descargar os ficheiros da páxina web do instituto ou AULA VIRTUAL, entrando como convidados.
  • No caso de que o alumnado supere as dúas primeiras avaliacións do curso actual, terá recuperada a materia ou materias dos cursos anteriores.
  • O alumnado que non supere as dúas primeiras avaliacións do curso actual, realizará un exame na data oficial de pendentes de maio ou xuño (proposta polo EQUIPO DIRECTIVO).

Para o alumnado de 2º de BACHARELATO coas matemáticas pendentes do curso anterior

O alumnado de 2º de bacharelato coa materia pendente terá unha proba do curso completo en xaneiro, no caso de suspendela realizará un exame na data oficial de pendentes de maio (proposta polo EQUIPO DIRECTIVO). En caso de non superalo na convocatoria ordinaria, terá que acudir á convocatoria extraordinaria, proposta tamén polo EQUIPO DIRECTIVO.

Data da proba:

XOVES 18 DE XANEIRO DE 2024

DE 12:15 A 13:55

Desdobre 1 edificio bacharelato

DATA ORDINARIA :LUNS 15 DE ABRIL DE 2024

DE 16:00 A 17:30 (AULA DE BACHARELATO)

DATA EXTRAORDINARIA :LUNS 3 DE XUÑO DE 2024

DE 11:25 A 13:05 (SALÓN DE ACTOS)

BOLETÍNS DE PENDENTES

2ºESO : MATEMÁTICAS PENDENTES 1º ESO: 1ª PARTE- 2ª PARTE

3ºESO: MATEMÁTICAS PENDENTES 2º ESO:1ª PARTE- 2ª PARTE

4ºESO: MATEMÁTICAS PENDENTES 3º ESO : 1ª PARTE 2ª PARTE

2ºBAC: MATEMÁTICAS  APLICADAS CCSS I

XVI CONSURSO DE FOTOGRAFÍA MATEMÁTICA (premios)

XVI CONCURSO DE FOTOGRAFÍA MATEMÁTICA

QUEDAMOS EN MI NUBE: ÚLTIMOS DÍAS PARA PARTICIPAR EN EL CONCURSO "AMIGOS DE  CHARLI"

EXPOSICIÓN MATEMÁTICAS PARA UN MUNDO MELLOR

No mes de novembro de 2022 podes atopar polos corredores do IES CASTRO ALOBRE e na entrada a exposición " MATEMÁTICAS PARA UN MUNDO MELLOR".

Si queres tamén podes ver os paneis na AULA VIRTUAL DO CENTRO, entrando como convidado.

Preme no seguinte enlace

ROTEIROS MATEMÁTICOS POR VILAGARCÍA DE AROUSA

LIBROS

Para os amantes da lectura e as matemáticas:

Na nosa BIBLIOTECA poderás atopar lecturas moi interesantes:

* Lecturas de sempre

* Novidades