Benvida

Benvid@s

ao

IES CASTRO ALOBRE

R/ San Roque 25 -   Código postal: 36600 - Vilagarcía de Arousa (Pontevedra)

Tf: 886151818 (ESO) / 886151819 (BACHARELATO) - Fax: 886151832 - email: ies.castroalobre.vilagarcia@edu.xunta.es

BlogBiblioteca Club deLectura InstagramENDL Igualdade eDiversidade

Correspondentes/

Voluntariado Lingüístico

Convivencia

JOURNAL DE BORD ÉCHANGE (15-22 Marzo)

8 M DÍA INTERNACIONAL DA MULLER

Procedemento ordinario de Admisión para ESO e Bacharelato curso 2024/2025

Premendo na imaxe tedes toda a información necesaria sobre o PROCEDEMENTO ORDINARIO DE ADMISIÓN PARA ESO e BACHARELATO para o curso 2024-2025:

Entroido 2024

Que orgullo de alumnado!

No Día de Rosalía, fomos convidados ao programa da TVG “Quen anda aí” para presentar ROSAL.IA (https://mhproducindo.bandcamp.com/album/rosal-ia), un proxecto de Miguel Rodríguez (Migueldinho) e Hugo Costa (Huguito), que cursan 1º de Bach no IES Castro Alobre, que nace tras unha proposta da profesora de Galego, Marisa Moreda

Estes alumnos, utilizando a Intelixencia Artificial (IA), desenvolveron un traballo que ten como obxectivo divulgar a figura dunha icona da literatura galega, Rosalía de Castro, a través de iconas da cultura pop actual.

Tras a presentación do proxecto, rapidamente se fixeron eco a prensa e as redes:

DÍA DE ROSALÍA

Como cada 23 de febreiro, no IES Castro Alobre, celebramos o día de Rosalía. Para elo, o alumndo colaborador do ENDL deseñou estas fantásticas pulseiras.

Non quededes sen elas!!!

XVII CONCURSO DE FOTOGRAFÍA MATEMÁTICA

Concurso para la portada del libro de feria 2015 - Ayuntamiento de BelmezComo todos os anos o Departamento de Matemáticas organiza un concurso de fotografía. Tedes aquí as bases do concurso. Animádevos a participar.

Festival de Entroido

Grazas a todos e todas por participar hoxe no Festival. Aquí tedes aos gañador@ do concurso. Parabéns !!:

RESULTADOS ESTUDO HÁBITOS VIDA SAUDABLES

No ano 2022 o instituto participou, coordinado polo departamento de educación física, no estudo Health Behavior in School-aged Children (HBSC)
O obxectivo principal do devandito estudo consistía en coñecer tanto os estilos de vida e a saúde das e dos adolescentes escolarizados, así como as características máis significativas dos contextos sociais nos que crecen. O fin último é que ese coñecemento permita deseñar estratexias de intervención orientadas á promoción da saúde nestas poboacións.
Por este motivo, queremos compartir os resultados do informe con toda a comunidade educativa, facendo partícipes tamén ás familias para que sexan coñecedoras dos hábitos e condutas do alumnado en prol do seu benestar emocional e físico.

Podedes acceder aos resultados premendo na imaxe: