Benvida

Benvidos ao

IES CASTRO ALOBRE

R/ San Roque 25 -   Código postal: 36600 - Vilagarcía de Arousa (Pontevedra)

Tf: 986501000  -  Fax: 986501285  -  email: ies.castroalobre.vilagarcia@edu.xunta.es

Descripción: http://www.edu.xunta.es/centros/iescastroalobrevilagarcia/system/files/logo%20biblio.jpg

Descripción: http://www.edu.xunta.es/centros/iescastroalobrevilagarcia/system/files/logonormalizacion_0.jpg

Descripción: http://www.edu.xunta.es/centros/iescastroalobrevilagarcia/system/files/ndice.gif

Blog biblioteca

Blog  ENDL

Mediación

RESULTADOS IES CASTRO ALOBRE NA SEXTA EDICIÓN DO PARLAMENTO XOVE (2014 2015)

O IES Castro Alobre felicita ao alumnado e profesorado participante na sexta edición do Parlamento Xove, polos bos resultados acadados na sua primeira participación.

Clasificación Parlamento Xove 2015

Para obter mais información:

Maleta viaxeira de Economía

Xa chegou á Biblioteca do IES Castro Alobre a MALETA VIAXEIRA DE ECONOMÍA. Composta por 39 libros e comics e 17 películas, estará á vosa disposición ata o 13 de marzo.

Pincha sobre a fotografía para ver o seu contido.

Maleta viaxeira de Economía

Proxecto DRAGAL

Desde o venres 23 de xaneiro comezaron a aparecer dragóns polo corredor de 1º ESO e isto débese a que este curso o noso centro participa no Proxecto Dragal no que están involucrados varios departamentos (ENDL, Lingua galega e Plástica).
O Proxecto Dragal é un programa de dinamización do galego que a Secretaría Xeral de Política Lingüística desenvolve este curso en once centros educativos das catro provincias con participación de 659 alumnos e alumnas e de 55 docentes. Partindo da lectura da obra Dragal. A herdanza do dragón de Elena Gallego, vanse levar a cabo múltiples actividades como a a visita da autora (martes 27) , a participación  na wiki da obra (dragalpedia), facer unha busca de lendas e lugares máxicos pola contorna do centro, unha saída didáctica para todo o alumnado participante ao Pico Sacro a fin de curso  ...e, xa desde o comezo, a "dragalización" do centro, é dicir, adornar o centro con motivos da obra para que se faga patente a nosa participación no proxecto.

Imaxes do Intercambio a Francia 2015

Pincha sobre a imaxe para acceder á Galería de imaxes do IES Castro Alobre.

Reducimos, Reutilizamos e Reciclamos

No IES Castro Alobre tamén

Reducimos, Reutilizamos e Reciclamos

INTERCAMBIO LINGÜÍSTICO FRANCIA 2015

Pincha sobre a imaxe para obter mais información da viaxe

Portada do documento

Felicitación Nadal 2014

EFECTOS ENCADENADOS CON BEE-BOOT

"Efectos encadenados con Bee Bot" (2ºESO) from Susana Oubiña Falcón on Vimeo.

El proyecto debe tener como mínimo 3 fases y 2 efectos finales. Además deben incluir un como mínimo un motor y una bombilla. El grupo debe programar a BeeBot para que vaya encadenando una fase con otra, hasta completar su proyecto.

Efectos encadenados con Bee Bot from Susana Oubiña Falcón on Vimeo.

Vídeo que muestra el primer proyecto de efectos encadenados presentado por un grupo de 2ºESO en la materia de Tecnología. Se programa al Bee Bot para que realice el camino deseado a la vez que consiguen que encienda el interruptor que moverá un motor y encenderá una bombilla.