Benvida

Benvidos ao

IES CASTRO ALOBRE

R/ San Roque 25 -   Código postal: 36600 - Vilagarcía de Arousa (Pontevedra)

Tf: 986501000  -  Fax: 986501285  -  email: ies.castroalobre.vilagarcia@edu.xunta.es

Descripción: http://www.edu.xunta.es/centros/iescastroalobrevilagarcia/system/files/logo%20biblio.jpg

Descripción: http://www.edu.xunta.es/centros/iescastroalobrevilagarcia/system/files/logonormalizacion_0.jpg

Descripción: http://www.edu.xunta.es/centros/iescastroalobrevilagarcia/system/files/ndice.gif

Blog biblioteca

Blog  ENDL

Mediación

INTERCAMBIO CON FRANCIA 2014-2015

INTERCAMBIO CON FRANCIA 2014-15

Estancia en Vilagarcía de Arousa

Visitando A Coruña

I Carrera "Galactic Car"

O Departamento de Tecnoloxía do IES Castro Alobre patrocinou o evento "Galactic Car". A carreira tivo lugar no primeiro recreo , ás 11h. Nela participaron " 5 bugas" de alumnos/as de 2º ESO. A carreira foi … veloz e con mais emocións das esperadas, debido aos imprevistos en canto a carencias de batería, o desconexionado dalgún cableado (imprevistos involuntarios, claro, que se atribuen á falta de experiencia dalgúns participantes). Particularmente (a profesora D.ª Susana Oubiña) agradezo a participación destos 5 Valentes!!!

XXIV Premios Irmandade do Libro

O IES Castro Alobre recibe o Premio da Irmandade do Libro, na modalidade de Centros, en Santiago de Compostela.

Para mais información pincha sobre a foto.

RESULTADOS IES CASTRO ALOBRE NA SEXTA EDICIÓN DO PARLAMENTO XOVE (2014 2015)

O IES Castro Alobre felicita ao alumnado e profesorado participante na sexta edición do Parlamento Xove, polos bos resultados acadados na sua primeira participación.

Clasificación Parlamento Xove 2015

Para obter mais información:

Maleta viaxeira de Economía

Xa chegou á Biblioteca do IES Castro Alobre a MALETA VIAXEIRA DE ECONOMÍA. Composta por 39 libros e comics e 17 películas, estará á vosa disposición ata o 13 de marzo.

Pincha sobre a fotografía para ver o seu contido.

Maleta viaxeira de Economía

Proxecto DRAGAL

Desde o venres 23 de xaneiro comezaron a aparecer dragóns polo corredor de 1º ESO e isto débese a que este curso o noso centro participa no Proxecto Dragal no que están involucrados varios departamentos (ENDL, Lingua galega e Plástica).
O Proxecto Dragal é un programa de dinamización do galego que a Secretaría Xeral de Política Lingüística desenvolve este curso en once centros educativos das catro provincias con participación de 659 alumnos e alumnas e de 55 docentes. Partindo da lectura da obra Dragal. A herdanza do dragón de Elena Gallego, vanse levar a cabo múltiples actividades como a a visita da autora (martes 27) , a participación  na wiki da obra (dragalpedia), facer unha busca de lendas e lugares máxicos pola contorna do centro, unha saída didáctica para todo o alumnado participante ao Pico Sacro a fin de curso  ...e, xa desde o comezo, a "dragalización" do centro, é dicir, adornar o centro con motivos da obra para que se faga patente a nosa participación no proxecto.

Imaxes do Intercambio a Francia 2015

Pincha sobre a imaxe para acceder á Galería de imaxes do IES Castro Alobre.

Reducimos, Reutilizamos e Reciclamos

No IES Castro Alobre tamén

Reducimos, Reutilizamos e Reciclamos

INTERCAMBIO LINGÜÍSTICO FRANCIA 2015