Benvida

Benvidos ao

IES CASTRO ALOBRE

R/ San Roque 25 -   Código postal: 36600 - Vilagarcía de Arousa (Pontevedra)

Tf: 986501000  -  Fax: 986501285  -  email: ies.castroalobre.vilagarcia@edu.xunta.es

ANDORRA 2016

Viaxe a Andorra do alumnado de 3º ESO:

25 NOVEMBRO

DÍA INTERNANCIONAL PARA A ELIMINACIÓN DA VIOLENCIA CONTRA AS MULLERES

PANOS BRANCOS

Pincha sobre a foto para acceder á Galería de imaxes

PANOS BRANCOS

Como todos os anos o alumnado do IES Castro Alobre participa no Torneo Panos Brancos. Este ano é o venres 23 de Outubro no C.D. Fontecarmoa. Horario: 10:30 a 13:30h

O lema da campaña para este ano é: "1000 RAZÓNS PARA DICIR NON ÁS DROGAS"

TÉCNICAS ASERTIVAS PARA DICIR “NON” SEN PERDER AMIGOS/AS

Lugo: entre os contos de terror e a Galicia imperial

Os departamentos de Lingua Galega e Ciencias Sociais organizaron unha saída a Lugo para todos os alumnos de 1º de ESO. Como somos tantos, tivemos que repartirnos: os de B, C e D irán o martes 21 de abril, pero os de A, E e F xa nos adiantamos unha semana!

Pola mañá estivemos na cidade e dividímonos en dous grupos: mentres un ía ao Museo, o outro visitaba a cidade. Vimos a catedral e o máis importante da parte vella, pero o máis interesante foi o paseo pola Muralla Romana... aínda que non todos foron capaces de percorrela completa! No Museo, organizáronnos unha competición de preguntas sobre o libro de medo que lemos no segundo trimestre, así que tivemos que percorrer unha chea de salas nós sós. E ata houbo premio para o grupo gañador! Alí había de todo: cadros, restos castrexos, un descomunal mosaico romano, moedas, unha cociña tradicional... Menos mal que non nos saíu ningún dos espectros nin asasinos do libro, a pesar de que algúns puidemos entrar en zonas prohibidas.

Á tarde, despois de comer e descansar as pernas da camiñada pola Muralla, o autobús levounos ao castro de Viladonga, onde nos puxeron un vídeo breve e despois nos levaron a unha visita guiada polos restos arqueolóxicos escavados. Subimos ao alto dos muros defensivos e andamos entre as vivendas do recinto fortificado. Ah, e tamén tivemos que facer outro caderniño no centro de interpretación para levarlle á profe de Sociais.

III Encontro para unha Convivencia Positiva

XXIV Premios Irmandade do Libro

O IES Castro Alobre recibe o Premio da Irmandade do Libro, na modalidade de Centros, en Santiago de Compostela.

Para mais información pincha sobre a foto.

RESULTADOS IES CASTRO ALOBRE NA SEXTA EDICIÓN DO PARLAMENTO XOVE (2014 2015)

O IES Castro Alobre felicita ao alumnado e profesorado participante na sexta edición do Parlamento Xove, polos bos resultados acadados na sua primeira participación.

Clasificación Parlamento Xove 2015

Para obter mais información:

Maleta viaxeira de Economía

Xa chegou á Biblioteca do IES Castro Alobre a MALETA VIAXEIRA DE ECONOMÍA. Composta por 39 libros e comics e 17 películas, estará á vosa disposición ata o 13 de marzo.

Pincha sobre a fotografía para ver o seu contido.

Maleta viaxeira de Economía