Benvida

Benvidos ao

IES CASTRO ALOBRE

R/ San Roque 25 -   Código postal: 36600 - Vilagarcía de Arousa (Pontevedra)

Tf: 986501000  -  Fax: 986501285  -  email: ies.castroalobre.vilagarcia@edu.xunta.es

Blog biblioteca

Club  lectura

Blog  ENDL

Mediación

LIBROS DE TEXTO CURSO 2014/15

AVISO: DETECTOUSE UN ERRO E  HAI UN CAMBIO NO TEXTO DE 2º BACH DE INGLÉS RESPECTO DA LISTA PUBLICADA ANTERIORMENTE.

Pincha no enlace para descargar o arquivo cos libros de texto para o vindeiro curso:

LIBROS DE TEXTO 2014/15

Premio “IES Carlos Casares – Fundación ENDESA” de redacción científica e tecnolóxica sobre enerxías limpas e aforro enerxético

O alumno de 1º BAC Moisés Carral Ortiz gañou o premio que otorga o  “IES Carlos Casares – Fundación ENDESA” de redacción científica e tecnolóxica sobre enerxías limpas e aforro enerxético, na súa sexta convocatoria, polo seu traballo La Tecnología LED.

O traballo gañador está dotado cun premio de setecentos cincuenta euros (750 €).

O premio entregarase durante un acto que terá lugar no IES Carlos Casares de Viana do Bolo o venres 6 de xuño de 2014.

Taller de ROVs (Robótica submarina)

Viaxe de estudos (2º ESO)

VIAXE DE ESTUDOS 2º ESO - ANDALUCÍA (SEVILLA, CÓRDOBA, GRANADA)

21 - 26 ABRIL 2014

O alumnado de 2º da ESO vai  realizar a súa Viaxe de Estudos anual (xa levamos 14 anos!!!) entre os días 21 e 26 de abril. Este ano visitaremos a Comunidade Andaluza:

OBXECTIVOS:

Coñecer os diferentes aspectos (históricos, lingüísticos, culturais, xeográficos, artísticos, etc.) da comunidade andaluza.

-  Relacionar todo o que va ver co aprendido nas clases.

-  Convivir con outras persoas e manexarse por si mesmos fóra do entorno familiar.

- Desenvolver o gusto por viaxar e decatarse que, aparte de pasalo ben, é outra maneira de adquirir coñecementos.

Cada alumno/a levará un Caderno de Viaxe con información e actividades para realizar. O alumnado de 1º ESO na materia de Plástica realizou deseños de  portadas para o noso caderno. A gañadora foi elaborada por Celia Redondo Dasilva, de 1º ESO “D”. Noraboa!, Celia.

Se queres ver o Itinerario completo, preme na imaxe.

INTERCAMBIO LINGÜÍSTICO FRANCIA

O alumnado do intercambio con Francia está coñecendo París. Primeiro visitaron os monumentos emblemáticos da Cidade da Luz, A Tour Eiffel,  Notre Dame,  L'Arc de Triomphe,...

Tamén se deixaron contaxiar pola maxia de Disneyland París (Pincha sobre a imaxe para ver mais fotos).

INTERCAMBIO LINGÜÍSTICO FRANCIA

Do 2 ao 11 de Abril o alumnado de 4º ESO da S.B de Francés realizará a súa estadía en Francia. Para velo programa da visita preme na imaxe.

Festival Entroido

Viaxe a Roma (alumnado de 4º ESO)

Viaxe a neve (Andorra)