Educación Física

Departamento de Educación Física.

01/09/2016
Europe/Madrid

O Departamento de Educación física  durante o curso 2021/2022 está formado polos/as  seguintes profesores/as.

- Marga Bandera Rodríguez

- Luis Miguel Quinteiro López

- Fernando Varela Morales (Xefe de departamento)

1ª EVALUACIÓN

2ª EVALUACIÓN

3ª EVALUACIÓN

1º Bach

A programación didáctica do departamento, para o curso 2019-2020, pódese consultar no seguinte enlace:

RESULTADOS ESTUDO HÁBITOS VIDA SAUDABLES

No ano 2022 o instituto participou, coordinado polo departamento de educación física, no estudo Health Behavior in School-aged Children (HBSC)
O obxectivo principal do devandito estudo consistía en coñecer tanto os estilos de vida e a saúde das e dos adolescentes escolarizados, así como as características máis significativas dos contextos sociais nos que crecen. O fin último é que ese coñecemento permita deseñar estratexias de intervención orientadas á promoción da saúde nestas poboacións.
Por este motivo, queremos compartir os resultados do informe con toda a comunidade educativa, facendo partícipes tamén ás familias para que sexan coñecedoras dos hábitos e condutas do alumnado en prol do seu benestar emocional e físico.

Podedes acceder aos resultados premendo na imaxe:

EXAMENES DE SEPTIEMBRE 2017

Aquí teneis las pruebas y lo que se os va a solicitar para Septiembre, tened en cuenta que aquellos alumnos que sólo os queda alguna parte, y previo aviso del profesor SÓLO deberán realizar esa parte, para el resto, es toda la asignatura.

En los diferentes cursos, debeis fijaros en el profesor que os dado clase, si no está establecido, se realizará lo que marca el nivel a superar.

MUCHA SUERTE Y NOS VEMOS EN SEPTIEMBRE.!!!!!

O castro se move

Neste video podedes ver un resumen das actividades levadas a cabo polo Departamento de Educación Física ao longo do curso 2013-2014

CAMPEONATOS

27/11/2013 22:56
Europe/Madrid

Se recuerda que se estám jugando en los recreos los distintos campeonatos de Fútbol siete y de Baloncesto.

Además durante los recreos está abierto el pabellón para tod@s aquellos que os apetezca jugar a tenis de mesa o al badminton y escuchar música.

ANIMAROS!!

IMG_3379_0.JPG.jpg

VIDEO MOTIVACIONAL

HOLA A TOD@S AQUI OS DEJO UN VIDEO PARA QUE OS MOTIVE DURANTE TODO ESTE AÑO.

YA SABES SI ESTÁS UN POCO "PLOF" MÍRALO Y ESCÚCHALO UN POQUITO, YA VERÁS COMO TE SIENTES MUCHO MEJOR.

y RECUERDA: TU TAMBIÉN PUEDES SER LO QUE QUIERAS SER.Guiño

EQUIPACIÓN DEPORTIVA

Recomendaciones sobre el correcto atuendo deportivo que os facilitará la práctica de la educación física.

Equipación deportiva.