III ENCONTRO DE CENTROS PARA UNHA CONVIVENCIA POSITIVA NO IES CASTRO ALOBRE

EXITOSO III ENCONTRO DE CENTROS PARA UNHA CONVIVENCIA POSITIVA NO IES CASTRO ALOBRE

A pasada fin de semana, venres 17 e sábado 18 de abril, tivo lugar no noso centro o III Encontro de Centros para unha Convivencia Positiva, que este ano se centrou na COEDUCACIÓN. Nel participaron máis de 20 centros de ensino de toda Galicia. Entre alumnado, profesorado e familias, foron 160 persoas as que pasaron polo noso centro para asistir a obradoiros, charlas ou dinámicas como un Open Space ou un World Café.

Gustarianos agradecer ao alumnado mediador, ao profesorado do grupo de convivencia, ao persoal non docente e ao equipo directivo todo o traballo desenvolvido para a realización deste III Encontro. Sen o seu apoio e colaboración, non se tería acadado o éxito recoñecido polos centros asistentes.

Pincha sobre a foto para acceder á galería de imaxes