Lecturas dixitais para Economía

Lecturas:

Aprendiendo Economía con los Simpsons, de Isaías Covarrubias. Libro publicado por Eumed.

Libros de texto de bacharelato de COMPARTIENDOCONOCIMIENTO.COM. Son libros de texto gratuítos e dispoñibles na rede.

ARTÍCULOS DE JOSEPH E. STIGLITZ. Joseph E. Stiglitz, profesor de Economía na Universidade de Columbia, e gañador do Premio Nobel de Economía en 2001 publica varios artigos

ADIÓS AL CAPITALISMO DE FRIEDMAN Y HAYEK. PAUL A. SAMUELSON. Distribuído por Tribune Media Services.

¿QUIÉN ERA MILTON FRIEDMAN? PAUL KRUGMAN. Publicado en elpais.es New York Times Service, 2008.

¿HA LLEGADO EL ESTANCAMIENTO GLOBAL CON DEFLACIÓN? NOURIEL ROUBINI. Nouriel Roubini é profesor de economía na Stern School of Business da Universidade de Nova York e presidente de RGE Monitor (www.rgemonitor.com) unha consultaría sobre temas económicos.

PRIMERO EL PÁNICO, LUEGO... EL RIESGO DE DEFLACIÓN, QUE LLEVARÍA LA CRISIS A UNA FASE MÁS EXTREMA, DIVIDE A LOS EXPERTOS. Por Alejandro Bolaños 2009.

¿Qué le pasa a Europa? PAUL KRUGMAN. Paul Krugman é profesor de Economía en Princeton e Premio Nobel de Economía 2008.

CONOCE CÓMO INTERNET HA AFECTADO A LAS 5 FUERZAS DE PORTER. Internet cambiou algunhas das bases das que partía Michael Porter en 1980 cando publicou as 5 Forzas que interveñen o éxito ou o fracaso dun sector ou dunha empresa. Ao longo destes últimos anos, Porter foi modificando e matizando as 5 forzas.  Neste artigo veremos como foron evolucionando para adaptarse aos novos tempos.

PHILIP KOTLER: LOS 10 PRINCIPIOS DEL NUEVO MARKETING. Para Philip Kotler, grande gurú do Marketing, esta disciplina tal como o coñecemos hoxe, está acabada e ten que evolucionar a algo moito máis acorde co noso tempo no que a inmediatez da información e a segmentación total, cambiaron completamente os nosos hábitos de compra.

LOS RUMORES EN LA EMPRESA. Esténdense como os virus, provocan malestar e causan danos económicos. Cinco Dias.

ECONOMY WEBLOG. INSTITUTO DE EMPRESA BUSINESS SCHOOL 2006. Blog sobre economía (noticias, comentarios e artigos,.... En especial son interesantes os artigos e comentarios de Rafael Pampillón.

FACEBOOK COMO HERRAMIENTA DE SELECCIÓN DE PERSONAL por Manuel Blázquez Merino

RESPONSABILIDAD SOCIAL DE LAS EMPRESAS. Notas Técnicas de Prevención publicadas polo Ministerio de Traballo (Instituto Nacional de Seguridade e Hixiene no Traballo).

Lecturas oline  de ECONOLANDIA

Enciclopedia multimedia económica da Universidade de Málaga (EUMED). Coa sección GRANDES ECONOMISTAS na Enciclopedia EMVI.

Lecturas.org de ECONOMÍA

¿Canto custan os servizos públicos?

¿Dónde van mis impuestos?

José Sande: o peso das mochilas e a parabola do crista roto

José Sande: O imposto do samurai - exemplo para comprender os elementos tributarios

Cómo pasar del ahorro a la inversión

La economía en las etapas de la vida