Select event terms to filter by
Select event type to filter by
« Mércores Marzo 23, 2022 »
Mér
Start: 23/03/2022 06:45
End: 23/03/2022 12:15

O día 23 de marzo o alumnado de E4A e E4D sairá fóra do instituto para realizar unha andaina polo Monte do Gato.

BIC en el Monte do Gato - Lugar de la vida

Os pasados días 14,17 e 18 de marzo o Departamento de Xeografía e Historia, en colaboración con Afundación-Abanca, e coordinado pola súa profesora Teresa Bellón, retomou co alumnado de 4º de ESO os encontros cos maiores de Betanzos. Este ano a temática escollida é a emigración. Realizáronse catro encontros de dúas sesións cada un (un encontro por cada grupo de 4º). Nos encontros, as emigrantes retornadas compartiron cos estudantes a súa experiencia vital. Xa na rolda de preguntas descubrimos como algúns dos nosos alumnos eran portadores de historias non menos interesantes neste ámbito. Todo isto terá continuidade nun segundo encontro a finais do mes de abril no que os estudantes tras unha pequena investigación na súa contorna máis próximo serán os protagonistas.

Start: 23/03/2022 12:23

O martes 1 de marzo, a nosa (ex) alumna, Elena Fernández Cagiao, era unha das 51 mulleres que subía ao estrado a recoller o diploma que premiaba aos 85 mellores alumnos que, rematando o seu grao durante o curso 2019-2020, mereceron o premio de fin de carreira.

Na noticia da Redacción de La Voz de Galicia sinalan que «El conselleiro de Cultura, Educación e Universidade, Román Rodríguez, destacó la combinación de «talento, traballo e esforzo» de los galardonados y afirmó que representan «a excelencia das nosas universidades públicas».

Parabéns a Elena, a súa familia e a todos os docentes que, no seu momento, estimularon o seu desexo de superación.

La Voz de Galicia, 1 de marzo de 2022

Start: 23/03/2022 19:20

A pareidolia é un fenómeno psicolóxico onde un estímulo vago e aleatorio (habitualmente unha imaxe) é percibido erróneamente como unha forma reconocible. O Departamento de Educación Plástica e Visual con José Manuel Rey Bao traballou este concepto un curso máis, coma sempre, con resultados divertidos e sorprendentes.

O código QR ou esta ligazón levan a selección dos mellores traballos #03-2022.