Select event terms to filter by
Select event type to filter by
« Mércores Novembro 15, 2023 »
Mér

Vintecinco alumnos de 2º da ESO participan na Digital Week, unha iniciativa da consellería na que, durante unha semana, gozarán de actividades relacionadas co mundo dixital nunha contorna de inmersión en inglés.

César de la Fuente, voluntario do Banco de Alimentos Rías Altas e Coordinador de Centros Educativos, acode a noso instituto para falarlle ao alumnado de 4º da ESO do traballo que realiza o Banco, da importancia da soliedariedade e da campaña Gran Recollida de Alimentos.

Neste mes de novembro, a nosa profesora de matemáticas bilingüe, Ana Ruiz, está a visitar un centro educativo canadiense no marco do Programa Integral de Aprendizaxe de Linguas Estranxeiras (PIALE).

Ademais da mellora da competencia lingüística que esta actividade ofrece, acompañará durante 4 semanas a dous docentes desa mesma materia e compartirá experiencias co obxectivo de enriquecer o seu labor docente.