« Xoves Novembro 16, 2023 »
Xov

Vintecinco alumnos de 2º da ESO participan na Digital Week, unha iniciativa da consellería na que, durante unha semana, gozarán de actividades relacionadas co mundo dixital nunha contorna de inmersión en inglés.

Start: 16/11/2023 09:43

O próximo mércores 22 de novembro gozaremos coa visita de Brais Lamela ao noso IES.

Falará coas lectoras e os lectores do Club de Lectura de Adultos sobre a súa magnífica ópera prima.

Ninguén queda mereceu o Premio da Crítica 2023.

Publicada por Euseino en xuño de 2022, ante a demanda dos lectores, non deixa de ser reimpresa: en setembro alcanzou a novena edición, un fito para calquera libro publicado en España, canto máis para un libro publicado en Galicia.

Xa foi traduciada ao catalán e tamén ao español (cuatro lunas).

Exposición de traballos do alumnado de Filosofía para conmemorar o Día da Filosofía: cómics que representan o mito da caverna de Platón.