« Martes Novembro 21, 2023 »
Mar

Alumnado de Educación Dixital de 3º da ESO participa nun obradoiro organizado pola Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa, co obxectivo de capacitalos no uso seguro, responsable e proveitoso das Tecnoloxías da Información e a Comunicación (TIC).

Start: 21/11/2023 17:15

Unha vez recibidas todas as solicitudes de participación na viaxe á neve (Andorra) de alumnado de 3º da ESO, convócase aos proxenitores a unha segunda reunión para revisar a información e aclarar dúbidas.

Hoxe será a primeira de 5 sesións nas que o alumnado de Música de 4º da ESO de Alba Alonso acollerá a diferentes clases de infantil do CEIP Vales Villamarín e lles amosará o seu traballo: o musicado dunha curta!

Ao final de cada sesión, serán os pequenos e pequenas os que farán iso mesmo, con instrumentos sinxelos de percusión.

O lugar elixido, a biblioteca!

@bescolaresgal