Martes Novembro 28, 2023

O alumnado de 2º do Ciclo Superior e o de Empresa e Deseño de Negocio de 2º de Bacharelato fixeron unha visita guiada polo Porto da Coruña.

Mércores Novembro 29, 2023

Obradoiro sobre igualdade ofertado polo Concello de Betanzos, co gallo do 25N.

Domingo Decembro 03, 2023
Start: 03/12/2023 14:16

Ao compás dos ventos de decembro, caen as follas das árbores...

A mirada que repara na ringleira de letras leva ao lector a pasar páxina cando chega ao punto final.

Mais nós sabemos que a lectura non ten fin..

Martes Decembro 05, 2023

O alumnado de 2º do Ciclo Superior fixo unha visita ao Mercadona, para aprender como funciona unha grande superficie.

Sábado Decembro 09, 2023
Start: 09/12/2023 22:00

Que á calor da lareira recobren vida as travesas da tarima.

O soño da madeira: volver a ser árbore.

Aprenderemos iso, e tantas cousas máis, lendo os relatos de Lina Meruane e Carlos Casares.

O poder da palabra.

Martes Decembro 12, 2023

O alumnado de 3º ESOE realiza unha visita polo Betanzos Medieval, acompañados pola súa profesora de música, María Pazos.

Mércores Decembro 13, 2023

O alumnado de Linguaxe e Práctica Musical de 1º de Bacharelato gozou dun obradoiro de danza impartido pola compañía Exire, dentro dun programa ofertado polo concello de Betanzos.

O alumnado de Historia da Arte de 2º BAC D visita Sta. María do Azougue, guiados por Julián Ferrer, exprofesor do noso instituto e voluntario na igrexa.

Xoves Decembro 14, 2023

O alumnado de Historia da Arte de 2º BAC C visita Sta. María do Azougue, guiados por Julián Ferrer, exprofesor do noso instituto e voluntario na igrexa.

O alumnado de 1º da ESO foi ao Teatro Alfonsetti a ver unha película en inglés subtitulada en español. A actividade, organizada polo departamento de inglés, tenta poñer en valor este tipo de visionado, xa que é unha maneira sinxela de afacer o oído aos sons estranxeiros e aprender vocabulario.

O departamento do Ciclo Superior organizou unha nova visita empresarial. Desta volta, á empresa Maruxas de Nata, en San Sadurniño.

Domingo Decembro 17, 2023
Start: 17/12/2023 09:32

Chegamos, ben abrigadiños, ao solsticio de inverno.
E, «por no hacer mudanza en su costumbre», cumprimos a tradición de rememorar as tradicións lendo a Paul Auster, Hans Christian Andersen, Rafael Dieste ou unha antoloxía de microrrelatos, pregando, iso si, que non suceda o augurio de Giselle Aronson.

SUPUESTO

—Soy Papá Noel. ¡Créanme! ¡Soy Papá Noel!— gritaba el hombre vestido acorde a sus declaraciones desgañitadas. En vano intentaba zafar de los inclementes enfermeros de la Clínica Psiquiátrica Municipal, quienes estaban acostumbrados a maniatar y escuchar alaridos. A ellos ya no les sorprendían los supuestos Napoleones, los Bill Gates ficticios, las pretendidas Marilyn Monroe, tampoco los autoproclamados asesinos de Gandhi. Era de esperar que esa Nochebuena apareciera quien se crea Santa Claus.
   Lo que sí asombró al personal del neuropsiquiátrico fue escuchar en los noticieros, en la mañana del 25, que esa noche ningún niño del planeta había recibido su regalo.

Giselle Aronson

Luns Decembro 18, 2023

O alumnado de 2º ESO B e C foi ao rocódromo de Lugo, nunha actividade organizada polo Departamento de Educación Física, dentro do Proxecto de Vida Activa e Deportiva no que participa.

Alumnado de Cultura Clásica de 3º e 4º e de Latín e Grego de 4º, 1º Bac e 2º Bac, BAC1-Latín e grego, BAC2-Latín e grego, acudrion a ver a obra de teatro Antígona na sala Xulio Cuns. A obra de Sófocles foi adaptada por J. R. Martin e representada pola Casa de Castilla la Mancha.

Martes Decembro 19, 2023

Varias alumnas de 1º, 2º e 3º da ESO participan no Xogade de Fútbol Feminino, dentro do Plan de Vida Activa e Deportiva (Plan Proxecta) no que traballa o departamento de Educación Física.

O alumnado de 1º de Bacharelato participou nun campionato de voleibol que se enmarca dentro do Plan de Vida Activa e Deportiva (Plan Proxecta) no que participa o departamento de Educación Física.

Mércores Decembro 20, 2023

Alumnado que forma parte do grupo de Mediación do noso instituto participa, xunto con mediadores do IES As Mariñas, nun obradoiro no Espazo Xove de Betanzos organizado por Aventeira.

Xoves Decembro 21, 2023

O martes 21 celebrouse na biblioteca o I Torneo de Xadrez de Nadal con alumnado da ESO. Estes foron os primeiros clasificados:

1º David Baladrón Arévalo (4º ESO A)

2º Santiago Durán Calvo (2º ESO D)

3º Mario Fernández Vázquez (4º ESO B)

4º Jorge Lorenzo Nogueira (2º ESO A)

Parabéns a eles e a toda a rapazada que participou!

Agradecemos a Xaquedrum a doazón de libros e ao Concello de Betanzos, o regalo dos trofeos.

(Máis fotos aquí!)

Alumnado de 2º da ESO, guiados e acompañados por Elvira Castro e Mª José Pardo, organizan o festival de Nadal 2024.

O alumnado de 1º de Bacharelato A organizou un campionato de fútbol entre o alumnado de 3º e 4º da ESO e 1º e 2º de BAC. Para os máis pequenos (1º e 2º da ESO) ademáis de fútbol tamén houbo partidos de brilé e unha exhibición de baloncesto.