Outros programas

Premio Vídeos Rosalía de Castro

O Equipo de ENDL e o Departamento de Lingua Galega e Literatura convoca un premio sobre Rosalía de Castro.

No ficheiro adxunto podedes ver as bases

Rosalía de Castro, la escritora feminista que ensalzó la ...

FORMAR AO PROFESORADO EN COMO XESTIONAR AS EMOCIÓNS É IMPRESCINDIBLE!

Un grupo de 18 docentes participa no seminario “A saúde mental na adolescencia no IES Indalecio Pérez Tizón” (Plan de Formación Permanente do Profesorado) impartido por Olegaria Mosqueda Bueno, psicóloga educativa e membro do GIPCE (Grupo de Intervención Psicolóxica en Catástrofes e Emerxencias) do Colexio Oficial de Psicoloxía de Galicia, e coordinado pola profesora Silvia Barja Fernández (departamento de bioloxía-xeoloxía e coordinación de igualdade).

APROVEITAMENTO DAS XORNADAS DE EMPRENDEMENTO

Alumnado de Ciclos, Comercio e Electricidade asistiron con aproveitamento ao curso formativo intensivo que Modesto Gómez, referente nacional como formador de cursos de marketing, habilidades socio - directivas, xestión de talento e desenvolvemento estratéxico, impartiu a pasada semana dentro das Xornadas de Emprendemento que se celebraron no IES Indalecio Pérez Tizón. Cun carácter eminentemente práctico o alumnado presentou as súas propostas e proxectos, que cos consellos e pulo do relator foron avanzando desde a idea orixinaria cara a fórmula de negocio.