RUTA DOS CARPINTEIROS COS PÉS MOLLADOS E PETRÓGLIFOS DE FONTEMOUREIRA

Desta volta, o alumnado, profesorado e achegados da ESA, fixemos unha visita polo noso concello. Non só nos guiou Nacho, o técnico de turismo da nosa localidade, senón tamén Antonio de Tremuzo, historia e patrimonio. Partimos do Freixo e fomos pola costa ata o espazo museístico da Carpintería de Ribeira (Estaleiro do Ciprian). Polo camiño comentamos a importancia que este tipo de instalacións tivo no século pasado evidenciado polo elevado número de carpinterías de ribeira que existían neste pequeno espazo. Falamos tamén do actual motor económico da zona, a recollida do berberecho, en risco por diferentes causas.

Finalizamos o día (máis ben a noite) coa visita aos petróglifos de Fontemoureira.

20230420_212108.jpg2.98 MB