Taboleiro

CRITERIOS DE PROMOCIÓN E TITULACIÓN CURSO 23/24

A consulta dos criterios de promoción e titulación deste curso 23/24 pódese facer pinchando na imaxe seguinte.

Cómo alcanzar el éxito en la vida? Consejos clave y ejemplos

PLAN DE CONVIVENCIA

Neste apartado situaremos as novas relacionadas co Plan de Convivencia.

Que é e para que podo empregar o buzón de convivencia. enlace

Como detectar e prevenir o acoso. enlace

TEMOS NADA MENOS QUE Á SUBCAMPEONA DE ESPAÑA EN LANZAMENTO DE PESO NO NOSO IES!

PARABÉNS POR ESA MEDALLA DE PLATA, SARA CAAMAÑO!!!

MERECIDA RECOMPENSA AO TEU ESFORZO E TESÓN.

VIAXE A PORTO

TRES FANTÁSTICOS DÍAS EN PORTO, VIAXE ORGANIZADA POLO DEPARTAMENTO DE EPAV

No enlace https://www.youtube.com/watch?v=K26RzhJNng4  podedes ver o vídeo que prepararon da excursión.

INFORMACIÓN E CALENDARIO DE ADMISIÓN NOVO ALUMNADO CURSO 24/25

Para acceder á información completa pinchar en cada unha das imaxes.

ADMISIÓN E RESERVA DE PRAZA PARA O CURSO 24-25

PINCHANDO NA IMAXE ACCÉDESE Á INFORMACIÓN SOBRE ADMISIÓN E RESERVA DE PRAZA PARA O VINDEIRO CURSO 24-25

AXUDAS PARA A PRÁCTICA DO DEPORTE EN IDADE ESCOLAR.

Deporte - Diputación Foral de Álava

PODEDES ACCEDER AO DOG NO QUE SAEN CONVOCADAS E ESTÁ TODA A INFORMACIÓN PINCHANDO AQUÍ.

E HAI MÁIS INFORMACIÓN COMPLEMENTARIA AQUÍ.

AVISO IMPORTANTE

FESTIVAL DE FIN DE CURSO

O 21 de xuño todo o alumnado e profesorado do centro asistimos a unha gran mostra de talentos co Festival de fin de curso 2023.

Comezamos coa estrea da primeira obra de teatro do noso IES (agardamos que haxa moitas máis nos cursos vindeiros) coa participación de alumnado de 1º e 2º de ESO e baixo a dirección de Elvira e Ana.

Continuamos coa mostra de traballos realizados polo alumnado de 4º de ESO sobre a figura de Fernando Pessoa e a emigración galega a Portugal.

Finalmente asistimos ao tradicional concerto a cargo do alumnado de música de 2º, 3º e 4º de ESO

NORABOA A TODOS OS NOSOS GRADUADOS DE 4º DE ESO E MOITA SORTE PARA O FUTURO!

PARA VER TODAS AS FOTOS PODES ACCEDER A ESTE ENLACE USANDO O TEU CORREO DO IES POETA AÑÓN

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2023-2024

Aquí pódese consultar a listaxe de libros por cursos para o próximo curso.

Tomando en conta que nalgúns Departamentos do centro, non hai aínda profesorado nomeado para o curso que vén e noutros pode haber profesorado que non utilice os materiais establecidos polo Departamento, é importantísimo non adiantarse a mercar os libros que levan indicado o aviso non mercar ata setembro.

Tamén recomendamos prudencia cos materiais de materias optativas de 3º e 4º de ESO, o noso centro ao ser pequeno e non ter alumnado mínimo suficiente non pode asegurar a creación de grupos para todas elas, é preciso agardar a setembro para confirmar as que poderá cursar o alumnado.