RECURSOS WEB

Accesos a enciclopedias, tradutores e moitos máis recursos na web

MATERIAL PARA TRABALLAR OS DEREITOS HUMANOS

O IES POETA AÑÓN forma parte da rede de escolas de Amnistía internacional España que nos axuda a concienciar ao noso alumnado sobre a necesidade de defender os dereitos humanos en tódolos ámbitos.

Enlace coas propostas de traballo de Amnistía internacional.

20 de NOVEMBRO Día dos Dereitos dos nenos e das nenas

A infancia nos conflictos armados

Enlace ACTIVIDAD COMPLETA

LECTURA información e reflexión

PRESENTACIÓN INTERACTIVA

25 de NOVEMBRO Día en contra da violencia de xénero

NENAS E MULLERES EN IRÁN

10 de DECEMBRO Día aniversario da Declaración universal dos deritos humanos

75 anos da Declaración de dereitos humanos

Enlace

30 de XANEIRO Día da paz

Rusia adoctrina aos nenos nas escolas

Enlace

Sería interesante que o alumnado que traballe os temas propostos elabore carteis informativos (en papel ou dixital) para expoñer no centro.

PLATAFORMA DE PRÉSTAMO DE LECTURAS ONLINE

A nova plataforma ELBE-2 das bibliotecas escolares, permíteche aceder a libros en castelán e galego para usar en calquer dispositivo dixital. Para iso so tes que solicitar os teus datos de acceso na biblioteca e seguir os pasos indicados no documento adxunto. COIDADO, so tes dereito a 2 préstamos simultáneos e 10 ao longo do curso.

PODES ACCEDER A PÁXINA NO ALNCE https://bega-elbe2.edu.xunta.es/?locale=es

Cando premas prestar por primeira vez, aparecerá un cadro para indicar un correo e un contrasinal que será o da plataforma,  unha vez concluido o proceso terás que volver a entrar co teu novo contrasinal.

O PRÉSTAMO TERÁ UN PLAZO DE 15 DÍAS E PODERÁ RENOVARSE COMO SE  FAI NA BIBLIOTECA.