Taboleiro

CURSO GRATIS NO IES PARA PERSOAS ADULTAS

CURSO GRATUITO PARA APRENDER OU MELLORAR O USO DE MÓBILES, ORDENADORES E TABLETS

PARA PERSOAS ADULTAS NO IES POETA AÑÓN  NON É NECESARIO TER COÑECEMENTOS PREVIOS NIN NINGÚN NIVEL DE ESTUDOS

SÓ TES QUE CHAMAR AO IES (881 866221) OU VIR A INFORMARTE PERSOALMENTE , É MOI FÁCIL!!

GUSTARÍACHE SABER MANEXAR MELLOR O TELÉFONO?

GUSTARÍACHE SABER FACER VIDEOCHAMADAS COAS PERSOAS QUE QUERES E ESTÁN LONXE?

GUSTARÍACHE PEDIR CITA PARA O CENTRO DE SAÚDE CALQUERA DÍA DA SEMANA E A CALQUERA HORA (SI, INCLUSO FIN DE SEMANA E NOITE)?

GUSTARÍACHE PODER TER O TURNO DAS CONSULTAS DO HOSPITAL NO MÓVIL SEN TER QUE IR ÁS MÁQUINAS?

GUSTARÍACHE SABER ANDAR CUN ORDENADOR OU MELLORAR O QUE XA SABES?

GUSTARÍACHE SABER MOITAS COUSAS MÁIS TAMÉN MOI ÚTILES?

CRITERIOS DE PROMOCIÓN E TITULACIÓN CURSO 23/24

A consulta dos criterios de promoción e titulación deste curso 23/24 pódese facer pinchando na imaxe seguinte.

Cómo alcanzar el éxito en la vida? Consejos clave y ejemplos

AVALIACIÓN DE DIAGNÓSTICO 2º ESO

VIAXE A PORTO

TRES FANTÁSTICOS DÍAS EN PORTO, VIAXE ORGANIZADA POLO DEPARTAMENTO DE EPAV

No enlace https://www.youtube.com/watch?v=K26RzhJNng4  podedes ver o vídeo que prepararon da excursión.

INFORMACIÓN E CALENDARIO DE ADMISIÓN NOVO ALUMNADO CURSO 24/25

Para acceder á información completa pinchar en cada unha das imaxes.

ADMISIÓN E RESERVA DE PRAZA PARA O CURSO 24-25

PINCHANDO NA IMAXE ACCÉDESE Á INFORMACIÓN SOBRE ADMISIÓN E RESERVA DE PRAZA PARA O VINDEIRO CURSO 24-25

AXUDAS PARA A PRÁCTICA DO DEPORTE EN IDADE ESCOLAR.

Deporte - Diputación Foral de Álava

PODEDES ACCEDER AO DOG NO QUE SAEN CONVOCADAS E ESTÁ TODA A INFORMACIÓN PINCHANDO AQUÍ.

E HAI MÁIS INFORMACIÓN COMPLEMENTARIA AQUÍ.

Seguimento de deberes de 1ºA

Para axudar ao alumnado de 1º de ESO na transición de primaria a secundaria o profesorado anotará os deberes e traballos nuns documentos dispoñibles on line.

Recordamos ás familias que na etapa de educación secundaria a organización é moi importante para non verse sobrepasado polas tarefas no último momento.

Acceso tabla de 1ºA grupo 1

Acceso tabla de 1ºA grupo2

Pode ser necesario instalar a aplicación de google doc para poder visualizar a información desde un smartphone.

Se ao abrir os documentos non aparece un esquema con accesos directos por semanas, no lateral esquerdo, pinchade en ver-->mostrar esquema.

As materias comúns como Educación Física, Relixión, Proxecto ou Francés so anotarán no grupo 1 para os dous grupos.

Para axudarvos coa organización, tamén tedes dispoñible o calendario de exames na etiqueta calendario escolar,

TÍTULO DA ESO PARA PERSOAS ADULTAS

Oferta educativa: ESO para adultos | IES Castillo de Luna

PARA TER MÁIS POSIBILIDADE DE ATOPAR EMPREGO

porque terás o TÍTULO DA  ESO e o CELGA 3

PARA SENTIRTE MÁIS SATISFEITO/A CONTIGO MESMO/A

PARA ENTENDER MELLOR O NOSO ENTORNO E O NOSO MUNDO

VÉN A MATRICULARTE, canto antes, NO NOSO IES NA ESO PARA PERSOAS ADULTAS, aínda quedan prazas.

O NOSO NÚMERO DE TELÉFONO É O 881866221

O HORARIO DAS CLASES É ENTRE AS 18:30 h e as 22:30 h