Castro de Viladonga e Lugo romano. Alá fomos!

Un ano máis o alumnado de 2ºESO viaxou a Lugo para coñecer un dos escenarios máis evidentes onde se deron encontro a cultura castrexa e o imperio romano.

Pola mañá, achegámonos ao castro de Viladonga para o alumnado participar das actividades propostas polo Centro de Interpretación sobre arqueoloxía no castro e os achados alí encontrados. A través dos seus restos soubemos un pouco máis da vida aquí, antes da romanización.

Pola tarde, paseamos Lugo para coñecer a cidade romana. Para iso visitamos a sala de exposicións Porta Miñá e o CIM-Centro de Interpretación da Muralla. E para acabar a saída, fixemos unha xincana que titulamos “a cidade que pisas” sobre o xacemento da casa dos mosaicos e as xanelas arqueolóxicas da zona histórica. A xornada foi completa e chea de sol!