Actividades 2015/2016

Vídeo do acto de graduación da promoción 2010-2016

Neste vídeo podes ver o acto de graduación da promoción 2010/2016 que celebramos o 27 de maio de 2016.

Mellores expedientes

O pasado 30 de xuño tres dos nosos alumnos participaron no acto de recoñecemento organizado pola USC.

Visita ás Cíes

O luns 20 de xuño alumnos de 1º e 2º da ESO visitaron as illas Cíes. Realizaron rutas guiadas por un grupo de alumnos e alumnas de 4ºESO.

Navega con Rumbo

O pasado 18 de maio os alumnos de 1ºESO participaron nunha interesante charla impartida por Daniel Medina ao abeiro do programa "Navega con Rumbo" organizado polo Colexio Profesional de Enxeñaría en Informática de Galicia e a Xunta de galicia.
Clicando aquí podes acceder ao material empregado para acompañar a actividade.

Finalistas IV Certame Relato da FANPA

Parabéns a Genoveva e Tais

O IES CASTELAO quere felicitar as alumnas Tais González  e Genoveva Longueira, de 2º da ESO B, por quedaren finalistas no IV Certame de Relato Curto convocado pola FANPA, a Federación de ANPAS da provincia de Pontevedra. A este certame, que vai xa pola cuarta edición, presentáronse  máis de 700 relatos procedentes  dos  centros escolares de Galicia.

Fotos graduación 2º bacharelato

Clica na imaxe superior para ver algunhas das fotografías (cortesía de Vilux Fotografía) do acto de graduación de 2º de bacharelato que celebramos o pasado 27 de maio.

O cerebro. 15W de potencia

O 7 de xullo un grupo de alumnos e alumnas da eso e do bacharelato acudirón ó espectáculo científico "O cerebro. 15W de potencia" organizado pola Fundación Barrié.

Fotos da viaxe fin de curso de 4ºESO

Clica na imaxe para ver algunhas das fotos da viaxe de fin de curso a Barcelona dun grupo de alumnos de 4º da ESO.

Pola terra de Curros

O pasado 30 de maio, o alumnado de 1º bacharelato A, E e 4º de PDC viaxou  ata Celanova para coñecer a vida e obra de dous ilustres escritores nados nesta vila: M. Curros Enríquez e Celso E. Ferreiro. Os alumnos estiveron acompañados polas profesoras Carme Liz e Gloria Paredes e, ademais, contamos coa compañía de Lucía Cerdeira, profesora do centro e titora de 1º Bac A ata xaneiro deste ano en que se xubilou.  Se queres ver algunhas fotos da viaxe, preme na imaxe.