3º ESO

Melgaço, outra visita do Proxecto Terra

Os días 19 e 20 de abril un grupo de corenta alumnos de 3º da ESO fixo unha visita da vila portuguesa de Melgaço. Esta é unha saída máis das que o noso instituto ten organizado baixo o programa do Proxecto Terra, como en anos anteriores aconteceu por terras de Ferrol, Allariz, Guimarães, co obxectivo de aprender e vivir experiencias ao redor da defensa do patrimonio, a paisaxe, e a ordenación do territorio.

Nesta ocasión puidemos decatarnos, unha vez máis, da unidade territorial que forman Galicia e o Norte de Portugal, unha das eurorrexións da Unión Europea. O xoves 19 visitamos o Parque da Peneda-Gerês entrando por unha das súas portas, Lamas de Mouro, e tamén Castro Laboreiro. O grupo hospedouse na Pousada da Juventude, en Melgaço. Visitamos esta vila ao día seguinte: a súa torre medieval, o Museo do Cinema e mais o da Memoria (Museo da Memoria Fronteira). Reafirmámonos na nosa identidade galego-portuguesa e viñemos cheos de experiencias que nos indican o que somos e o que debemos ser. Os nosos meninos saudaron o río Miño e ficaron obrigados con Portugal.

Conferencia do Presidente da Asociación de Xoves Empresarios de Galicia

O alumnado de 3º da ESO e 1º de Bacharelato non tiveron reparo en posar co empresario coruñés tras a súa charla do venres 30 de marzo. Pola súa participación no turno de preguntas e polo interese que amosaron polas experiencias que Daniel Ramos contaba, sen dúbida que a actividade resultou moi instructiva para todos.

Visita ao centro penitenciario de Teixeiro

Este martes 6 de marzo unha trintena de alumnos de 3º da ESO, en compaña de tres profesores do centro, foi ao centro penitenciario de Teixeiro devolvendo así a visita que un grupo de internos e educadores da UTE (Unidade Terapéutica Educativa) ‘Concepción Arenal’ realizara ao noso instituto. A experiencia podemos cualificala de profundamente humana e educativa. Participamos nunha especie de comuñón das súas vivencias. O traballo destes internos e destes funcionarios permeables á esperanza, abre un espazo novo, rico, un espazo que debe ser coñecido e socialmente estimado.

Teñen un blog: “di-k-non.blogspot.com”, e contan coa inestimable cooperación económica da coruñesa Fundación Barrié.

Desde aquí, desde o instituto, valoramos a iniciativa e mandamos un saúdo fraternal e estes homes, educadores e mais internos, que están vivindo unha experiencia de futuro.

(Este texto foi elaborado polos profesores acompañantes)

Taller Di Ke Non, 27 de febreiro

O pasado martes 27 de febreiro visitáronos varios internos do Centro Penitenciario de Teixeiro que participan na UTE (Unidade Terapéutica Educativa “Concepción Arenal”, cuxo lema é a reinserción é posible). Levaron a cabo unha representación teatral, dous deles tocaron a guitarra e cantaron… Tamén nos relataron dúas experiencias persoais con sinceridade por veces crúa… Cantando reflexionaban sobre o concepto do valor. Eles son valerosos. Son poucos, a participación no programa é voluntaria. Pero o labor que fan é unha porta aberta á esperanza. O próximo 6 de marzo un grupo de alumnos de 3º da ESO devolveralles a visita. Ánimo e a seguir!

Un recordo da sua visita