2º BACHARELATO

Visita de alumnos ao CIQUS de Santiago

Os alumnos de Bioloxía e Química de 2º de Bacharelato visitaron o CIQUS (Centro Singular de Investigación en Química Biolóxica e Materiais Moleculares) da Universidade de Santiago (USC), onde realizaron prácticas de laboratorio de síntese do ácido acetilsalicílico e paracetamol; visita guiada, con actividades engadidas, ao Museo de Historia Natural da USC e un percorrido artístico pola cidade de Santiago. Os alumnos estiveron acompañados dos profesores Mª Carmen Díaz Cabanas, Teresa Fraga Cisneros, Miguel García Rodríguez, Antonio Fondo Rodríguez e Pedro L. Rodríguez Porca.

Podes ver todas as fotos - e son 37-  facendo clic neste enlace.

Visita do alumnado de 2º Bacharelato ao CiQUS de Santiago de Compostela

Estas fotos corresponden á visita que os alumnos de Química de 2º de Bacharelato, acompañados polos profesores Mª Carmen Díaz Cabanas, Laura Fernández Villarino e Pedro Rodríguez Porca, realizaron o 4 de abril ao CIQUS (Centro Singular de Investigación en Química Biolóxica e Materiais Moleculares) en Santiago de Compostela, no que os alumnos puideron ver os laboratorios instrumentais, laboratorios de investigación e presenciar algúns experimentos.