Seguro Escolar

Ao acceder por primeira vez ao 3º curso de ESO (ou a FP Básica se o alumno/a non cursou 3º de ESO), o alumnado deberá comezar a pagar o Seguro Escolar (1,12 euros por cada ano académico).

Trátase dun seguro que protexe aos estudantes, menores de 28 anos, que cursen estudos oficiais desde 3º de Educación Secundaria Obrigatoria (ESO), ata o final do terceiro ciclo universitario, mediante prestacións sanitarias e económicas, en caso de enfermidade, accidente escolar e infortunio familiar.

Na web da Seguridade Social pódese obter información xeral sobre as prestacións do seguro escolar.

Na sección Trámites e Xestións pódese acceder a unha versión simplificada da información.

Importante: desde o curso 2018/2019 xa non é necesario que o alumnado dispoña de NUSS (Número da Seguridade Social) para ser beneficiario do seguro escolar.