Último número

Presentación da revista Maruxía 29 e entrega de premios da A. C. Os Matos

A asociación cultural Os Matos do IES Perdouro presentou o nº 29 da publicación Maruxía en colaboración co Equipo de Dinamización e coa Biblioteca.

Hoxe, 21 de xuño, estamos de triple celebración: celebramos o día da música, a nosa festa anual das letras: a presentación da revista escolar Maruxía e o final de curso. Aroa e Noel, alumnos de 4º ESO TIC, conduciron o acto e encargáronse de explicar como tiveron que traballar en equipo para poder sacar adiante unha nova edición da revista. Nela recóllense unha mostra das actividades e traballos realizados polos reporteiros do Perdouro así como os premios do XVI Concurso de relato curto e poesía e do XIVConcurso de imaxe convocados anualmente pola Asociación Cultural "Os Matos".

Asistiron ao acto Mª José Pardiñas, directora do centro educativo; Karina Parga, Presidenta da A.C. Os Matos e Natalia Irimia, coordinadora do EDLG.

Felicitamos ás gañadoras do concurso de portada de Maruxía: Shiva Eliska Alinda Nurhakim de 4º de ESO (portada) e Ana Lestao Ben de 3º ESO (contraportada)

Tamén fixemos entrega dos diplomas aos gañadores do concurso de cubos de Rubik realizado durante a segunda edición da feria TecnoCienciArte.

Accede á completa reportaxe fotográfica realizada por Lucía Rivas, a nosa fotógrafa oficial de Proxecto Neo, AQUÍ.

Revista Maruxía en PDF aquí.