Admisión ESO / Bach.

Admisión 2024/25: Listaxes provisionais de alumnado admitido

Alumnado admitido:

No taboleiro de anuncios de secretaría están publicadas as listaxes provisionais de alumnado admitido na ESO e en Bacharelato.

Poden consultalas persoalmente ou chamando ao teléfono do centro: 982 870102

Admisión ESO e BAC, curso 2024-25: solicitude do 1 ao 20 de marzo

Admisión: publicadas as listaxes de alumnado con praza adxudicada por reserva

Finalizado o período de solicitude de reserva de praza, procédese a publicar as listaxes de alumnado con praza axudicada por reserva (alumnado procedente do CEIP Virxe do Carme).

Xornada informativa: Admisión alumnado IES Perdouro

Na data que se indica a continuación celebraremos no IES Perdouro unha xornada informativa relativa ao proceso de admisión.

Matrícula ESO e Bacharelato: curso 2023-2024

Publicados os calendarios e os formularios de matrícula para ESO e BACHARELATO.

Admisión 2023/24: Listaxes definitivas de alumnado admitido

No taboleiro de anuncios de secretaría están publicadas as listaxes definitivas de alumnado admitido na ESO e en Bacharelato.

Poden consultalas persoalmente ou chamando ao teléfono do centro: 982 870102

Admisión 2023/2024: Listaxes provisionais de alumnado admitido

Alumnado admitido:

As listaxes de alumnado admitido en ESO e Bacharelato están publicadas no taboleiro de anuncios interior do Instituto, xunto a Secretaría. Recomendamos consultar as listaxes persoalmente ou ben chamando ao centro - 982870102 -

Admisión ESO e BAC, curso 2023-24: solicitude do 1 ao 20 de marzo

Admisión 2022/23: Listaxes definitivas de alumnado admitido

Admisión 2022/23: Listaxes provisionais de alumnado admitido

No taboleiro de anuncios de secretaría están publicadas as listaxes de alumnado admitido na ESO e en Bacharelato.

Admisión ESO e BAC, curso 2022-23: solicitude do 1 ao 21 de marzo

Solicitude de admisión

O alumnado que desexe acceder ás ensinanzas de ESO ou Bacharelato no IES Perdouro e que non teña praza reservada(1), debe presentar solicitude de admisión. Ver calendario.