Formación de usuarios

Caderno ALFIN

Dende o CEIP de Milladoiro, achegánnos esta guía de formación:Guía ALFIN

Educación Documental Dixital

EDUCACIÓN DOCUMENTAL DIXITAL   na aula virtual do IES Pedras Rubias - Calceda de Saselas - Vigo

INTRODUCIÓN
    1. QUE INFORMACIÓN PROCURO?
    2. CLAVES DE BUSCA
    3. A INFORMACIÓN É DE CALIDADE?
    4. USO LEGAL DE INTERNET
    5. NORMAS DE BO USO DA INTERNET
    6. TEST DE USUARIO DA REDE
    7. BIBLIOGRAFÍA

FORMACIÓN DE USUARIOS 2

Unha das funcións da biblioteca escolar é a de facilitar materiais que favorezan o desenvolvemento de habilidades de uso da información entre o alumnado do centro; un primeiro tramo nesa carreira de fondo que é a adquisición da competencia informacional, pasa por coñecer a biblioteca escolar e saber moverse por ela cun mínimo de seguridade, gañando así en autonomía e "aprendendo a aprender".

Velaquí un excelente exemplo, desde o CEIP Mestres Goldar, de Vigo: un material a disposición da comunidade

O LIBRO DESAPARECIDO

Unha entretida forma de aprender a manexar os fondos da nosa biblioteca creada polo Ministerio de Educación e publicada na súa páxina LEER.ES.

APRENDER A INVESTIGAR

Aprender a investigar. Aquí. Guía práctica para estudante. Como facer unha traballo de investigación ben documentado e respetuoso cos dereitos do autor.

FORMACION DE USUARIO

Accede a uhna presentación en JClic onde vas aprender a moverte pola biblioteca, actividade realizada pola biblioteca do IES As Mariñas.

Atoparás outra actividade en JClic de formación de usuario do CEIP Condesa de Fenosa.

Como organizar e presentar un traballo escrito  - IES Poeta Añon.

Como realizar un traballo escrito - IES Poeta Añon.

Como elaborar un traballo escrito -  Ceip de Frián

Como citar as fontes bibliográficas - IES Poeta Añon