Visita formativa a Dielectro

Un grupo de 16 alumnos dos CF de Administración visitou a PLA -plataforma loxística de Arteixo- de Dielectro Industrial con máis de 100.000 referencias en material de instalacións eléctricas e climatización. Aí chegan as mercancías dos provedores europeos na súa maioría para a súa posterior distribución e reparto.

Foi a ocasión para o noso alumnado de coñecer de primeira man un sistema automatizado de almacenaxe pensado para minimizar o espacio utilizado e obter un máis alto nivel de eficiencia e produtividade na preparación de pedidos.

A plataforma, con máis de 15.000 m2 e operativa as 24 horas do día, conta con un sistema de loxística de última xeración, uno dos máis avanzados de Europa: dúas zonas automatizadas e unha zona de almacenamemto clásico con operarios. .... Teñen un mini-load, .......seguir lendo no blogue de Perdourando