PROXECTO NEO - Nº1

PLANIFICACIÓN LINGÜÍSTICA "MODELO BURELA": O PROTAGONISMO DOS NEOFALANTES

Este mércores 11 de xaneiro emítese o segundo programa. Na entrevista participan Laura Trelles Díaz (alumna do IES Perdouro) e Bernardo Penabade.

Karina Parga

O programa dedicado aos neofalantes dedicou a segunda entrega a unha entrevista coa profesora Karina Parga Chao (Aillant - Francia; 1975). Esta filla de emigrantes galegos ten estudos de Medicina realizados en Dijon e é licenciada en Filoloxía Francesa pola Universidade de Santiago de Compostela. Desde 2003 é Profesora Numeraria de Lingua Francesa no IES Perdouro, onde ten baixo a súa responsabilidade a vice-dirección de actividades extraescolares. Desde este cargo, impulsa a realización de actividades de inmersión lingüística en inglés e francés así como a dinamización da biblioteca escolar e os Encontros de Banda Deseñada da Mariña.

A conversa pode escoitarse aquí.