Materiais para o alumnado

Aquí podes ver e/oudescargar materiais.

2º ESO. ARTE NA IDADE MEDIA (3). COMENTARIO.

Para comentar unha obra de arte, evidentemente o primeiro que nos fai falla é unha imaxe, e despois teremos que comentar que é o que vemos utilizando, iso si, o vocabulario axeitado.

3º ESO. CULTURA CLÁSICA (3)

Recórdovos que na web do centro (Biblioteca / Recursos web / Investigar) hai trípticos onde nos explica como organizar e presentar traballos ou presentacións. As guías válennos fagamos o traballo dun xeito ou doutro.

1º ESO. COMENTAR MAPA DO TEMPO

Seguro que vos da moita rabia cada vez que ouvides no telediario a quen presenta o tempo dicir que en Galicia chove mentres vos a través da ventá vedes un sol marabilloso, non?. Pois... boas novas! A partires de hoxe podedes facer vos mesmos a predición. É relativamente sinxelo; só tedes que seguir os pasos do documento “comentar o mapa do tempo” (o vídeo explicamos isto mesmo tamén).

PLAN DE TRABALLO . GEOGRAFIA. GRUPO 3 ESO. DATAS: 23/03/20------27/03/20.

PLAN DE TRABAJO. 3º ESO. (30 MARZO- 6 ABRIL)..

Primeiro imos centrarnos en Estaña- (páxina 32-35).

- O estado español é un estado social, democrático e de dereito. Qué significa esto?.

- Cales son as principais institucions de España e cita, al menos, unha característica de cada un.

- Debuxa un mapa de España cos Comunidades Autónomas, a sua división en provincias e a capital da Comunidade.

- Qué institucións gobernan nas Comunidades Autónomas?

- Competencias das Comunidades e do goberno central.

ACTIVIDADES HISTORIA 4ºeso. (30 MARZO-6 ABRIL)

PLAN DE TRABAJO ( 30 MARZO-6 ABRIL).

1. Ditadura de Stalín. ( preguntas puestas la semana anterior, algunos alumnos ya resolvieron).

2. Buscar movimientos estéticos ruso (aula virtual). Representantes Malevich y Tatlin. ( puesto la semana anterior),

3. Ejercicio página 172-73. Son fiables las fotografias. Ejercicio 27/28 no.

DITADURA DE STALÍN ( 1929-53)

1- Foi  a época de Stalín unha ditadura totalitaria? Por qué?.

2- Ideas básicas da economía planificada. Qué foron os plans quinquenais?.

3- Diferencias entre Kolkhoz e sovkhoz.

Na aula virtual tes  un esquema das artes plásticas: del impresionismo a abstración e un mapa conceptual sobre:Vanguardias artísticas.

1. busca 2 movimientos estéticos rusos.Os representantes son MALEVICH E TATLIN. Busca unha breve biografia, escolle unha obra e indica onde podes ver na obra as características do esquema

3º ESO. CULTURA CLÁSICA (2)

Como parece que a cousa vai para longo, case mellor organizámonos e estruturamos a tarefa xa como o traballo que imos ter que presentar. Podémolo facer no ordenador formato documento ou presentación ou facémolo en versión tradicional escrito a man. Eliximos nós.

SIN NOVEDAD EN EL FRENTE. REMARQUE.

TEXTO: