Animación á lectura 08/09

Actividades de Animación á Lectura e á Escritura

Lectura fantástica
Ler e escribir son dúas actividades que "van da man". Nesta páxina poderás atopar algunhas das actividades que temos proposto ós nosos alumnos e alumnas para fomentar o gusto pola Lectura e a Creatividade na Escritura.

Hora de Ler

33 RAZÓNS PARA LER MÁIS

Os nenos e nenas de 5 anos explícannos as razóns polas

que  practicar a lectura resulta un bo deporte.

Imaxe de Snow White

INTERTEATRO

Teatro Escolar sobre coñecidos libros infantís

Familia leyendo

LER EN FAMILIA

Propostas de lecturas para nais e pais

Contacontos

ANIMACIÓN E OBRADOIROS DE LECTURA

Actividades de Animación á Lectura e Obradoiros de Lectura

Enlace a seleccións de libros por temáticas

SELECCIÓN DE LIBROS

Libros do noso catálogo seleccionados segundo temáticas

Enlace a actividades de escritura

SELECCIÓN DE CONTOS

Contos escritos polo noso alumnado segundo diversas temáticas.

Tradición Oral

RETRINCOS DA TRADICIÓN ORAL

Propostas e Actividades no mes da Tradición Oral

Paloma da paz

NO DÍA ESCOLAR POLA PAZ

Le as propostas e actividades da nosa páxina web.

Le as propostas de diferentes centros do Plan de Mellora de Bibliotecas Escolares no noso blog.

Investiga sobre o Himno á Alegría.

Cartel sobre o Día Internacional contra a Violencia de Xénero

NO DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

Marcos Valcárcel escribe sobre este tema

Dende Trafegando Ronseis, o blog da Biblioteca do I.E.S. Pintor Colmeiro, chéganos esta presentación sobre a Violencia de Xénero

O grupo Amaral tamén ten tratado o tema da Violencia de Xénero na letra das súas cancións. Aquí tes un enlace ó vídeo de Salir corriendo.

E no noso cole traballamos deste xeito no Día Internacional contra a Violencia de Xénero.

Enlace ás Cartas para os Reis Magos

CARTAS AOS REIS MAGOS

O Equipo de Biblioteca e o Equipo de Normalización Lingüística temos convocado un Concurso de Cartas de Reis no que teñen participado todas as aulas do Centro.

Todos temos moitas ideas para pedir os nosos propios agasallos, pero... que podemos pedir ó Novo Ano para a Humanidade?

Preme na foto, e atoparás un enlace.

AS MOCHILAS VIAXEIRAS INICIAN A SÚA ANDAINA

Mochilas viaxeiras
Por fin, as Mochilas Viaxeiras iniciaron a súa andaina.
Despois dos preparativos previos, conquerimos iniciar o préstamo, facéndoo coincidir co inicio oficial do noso Proxecto Documental Integrado
O día 22 de xaneiro, despois da fantástica obra sobre A Reconquista de Vigo representada pola A.N.P.A. no Salón de Actos do Colexio, as Mochilas Viaxeiras comenzaron a súa primeira visita. Para festexar un momento tan significativo, os primeiros "agraciados" foron retratados. Para poder velos, preme na foto da mochila, onde atoparás un enlace ao noso blog.
Para coñecer o contido das mochilas, preme nos seguintes números:
Número 1   Número 2   Número 3
 Número 4  Número 5   Número 6
 Número 7  Número 8  Número 9

SALÓN DO LIBRO INFANTIL E XUVENIL DE PONTEVEDRA

Cartel X Salón do Libro de Pontevedra

Queridos papás e mamás:

Do 1 de febreiro ao 15 de marzo de 2009, celebrarase no Pazo da Cultura de Pontevedra o X Salón do Libro Infantil e Xuvenil.

É unha ocasión estupenda para pór aos vosos fillos e fillas en contacto cos libros e a literatura, con grande cantidade de actividades e suxestións

Podedes saber todo sobre o Salón na seguinte páxina web:

Para coñecer a programación día a día, preme aquí, e poderás visualizar o pdf correspondente

ACIVIDADES DE FORMACIÓN DE USUARIOS EN EDUCACIÓN INFANTIL

A NOSA PRIMEIRA VISITA Á BIBLIOTECA: COÑECEMOS A FRIANCIÑO
Os nenos e nenas de Educación camiñan cara á Biblioteca na súa primeira visita
Os nenos e nenas de Educación Infantil tamén empezamos, este ano, a facer actividades na Biblioteca. E, o primeiro, foi coñecer a Frianciño e a súa historia. Pero, esta, xa vola contaremos noutro intre, que é unha sorpresa.
Se premes na foto, poderás ver unha montaxe sobre como foi a nosa primera visita á Biblioteca.