Eramus+ : Samaín

Samaín

31/10/19

O pasado xoves 31 de outubro, celebramos no colexio a tradicional festa do Samaín, organizada polo Equipo de Normalización Lingüística do centro. Esta festa moi arraigada en Galicia ten moito parecido coa festa irlandesa e co Haloween.

O centro estivo ambientado con recunchos de medo, música ambiental, traballamos lendas de Galicia...

Confeccionamos disfraces, pintamos maquillaxes de medo e degustamos comidas terroríficas saudables aportadas polas familias.

Unha actividade fantástica coa que gozamos moitísimo como comprobaredes nas fotos que engadimos.

Os nosos amigos europeos tamén nos enviaron fotos de como o celebraron eles en Irlanda, Italia, Portugal e Torrevieja.

Samaín

On Thursday 31st, we celebrated at school the traditional Samain. This Galician celebration and Halloween are really similar.

The school was full of “scary places”, background music, Galician legends. Besides, we dressed up with costumes made by us and we applied terrific make up. After that, we ate some “terrific healthy food” that the families prepared.

A fantastic activity that we enjoyed as you can see in the pictures above.

Our European friends also sent us pictures showing how fun were they parties too.