Monthly archive

APADRIÑA UN CAN

Apadriñar un can unha forma de disfrutar en familia.

Aloia Protectora de animais de Tui.

O pasado fin de semana do 15 de Xaneiro, Lucas de 6ºB, Paula de 4ºB e Pablo de 6ºA, estiveron facendo unha actividade moi especial coas súas familias.

A eles encántanlle os animais, así que decidiron colaborar coa protectora de animais de Tui e sacaron a pasear a Lúa a negra, a Lobito o grande e a Loquillo ao que lle puxeron nome porque non tiña.

Na protectora de animais de Tui viven moitos animais que son abandonados ou que perderon ao seu dono.

O certo é que Lucas nos contaba con moita ilusión o moito que disfrutaron cos seus amigos. Decíanos que non tes porque levarte aos cans para a túa casa, podes ir de visita e disfrutar da súa compañía alí, de un paseo con eles....

Para poder disfrutar de esta actividade podedes acudir á Tenda de Dulces Tui e alí vos dan toda a información necesaria ou na web: https://es-es.facebook.com/protectoradeanimaisALOIA/

Sabemos que podemos axudar de varias maneiras:

1. Sendo socio da protectora que ten unha aportación anual de 15€.

2. Apadriñar un can que ten unha aportación mensual de 5€.

Aquí vos deixamos unhas fotos do ben que o pasaron e para que vos animedes a participar nesta actividade solidaria cos mellores amigos do home, os animais.

Información facilitada polas familias de Pablo, Lucas e Paula...Moitísimas gracias por compartila con nós.

CLUBE BALONMÁN TUI

O equipo Alevín do clube Balonmán de Tui xogou esta fin de semana do 4 de Febreiro contra o equipo do Cisne. Os parciais foron de 3-2//3-2//3-3//3-3 a favor do equipo tudense no que xogan vari@s alumn@s do noso cole. Noraboa equipo!

Información facilitada por Lucía Méndez de 6ºC. Moitas gracias

CLUBE BALONMÁN TUI

O equipo Benxamín do clube Balonmán de Tui xogou esta fin de semana do 4 de Febreiro contra o equipo do Porriño. Os parciais foron de 9-3//7-6//6-4//7-3 a favor do equipo tudense no que xogan vari@s alumn@s do noso cole. Noraboa equipo!

Información facilitada por Uxía Soliño de 3ºA. Moitas gracias

KAYAK TUDENSE

O Kayak Tudense, Campeón galego de Inverno.

O Club Kayak Tudense proclamouse campión galego de inverno, na categoría senior esta fin de semana do 5 marzo, no embalse de Belesar, no concello de Taboada en Lugo, onde todas as regatas se levaron a cabo na distancia de 5000 m. Noraboa a todo o equipo e a todos os participantes. Gran traballo de este  equipo tudense.

Podedes atopar máis información en:

CARREIRA DE SAN TELMO 2017

Carreira Popular de San Telmo 17.

Dom 23 de Abril 2017 (Tui )

O pasado Domingo de San Telmo, día 23 de Abril pola mañá, tivo lugar a Carreira de San Telmo 2017, na Corredeira de Tui. Unha xornada estupenda, onde os nenos e nenas inscritas do noso centro disfrutaron correndo e cos seus amigos…aquí vos deixamos algunhas fotos para que vexades o ven que o pasaron.

Podedes atopar as clasificacións e máis fotos da proba en: www. Atletismotui.com.

CLUBE BALONMÁN TUI

O equipo Benxamín do clube Balonmán de Tui xogou esta fin de semana do 20 de maio contra o equipo do Cañiza.

Os parciais foron: CAÑIZA- C.B.TUI: 12-4/7-9/9-4/9-2

Información facilitada pola familia de Uxía Soliño. Moitas gracias

PROMOCIÓN DE REMO

O pasado Xoves 14 de setembro , estiveron con nós Sonia e Diego do Club Remo Tui. Con eles disfrutamos de moita información sobre os barcos de remo e a súa paixón polo río. Tamén poidemos probar os remoergómetros e nos invitaron a visitar as instalacións do centro interfederado para adestrar e ver os distintos tipos de embarcacións. Moitas gracias.

Volei Curso 17-18

DEPORTE ESCOLAR.

Volei Curso 17-18

Onte, Mércores día 22 de Novembro,  tivo lugar a 1ª xornada de voleibol no Pavillón do Ceip Randufe. Na xornada participaron 2 equipos benxamíns e 2 equipos alevíns do noso centro, xunto aos coles Cep Pedro Caselles de Tomiño e o Ceip de Barrantes de Tomiño.

Foi unha xornada na que o pasamos moi ben e disfrutamos moito, como podedes ver. O vindeiro martes día 29 de Novembro teremos a 2ª e última xornada deste curso.

I TROFEO DE HIP HOP

I Trofeo de Hip Hop Cidade de Tui

O pavillón municipal acollerá este domingo 29 de Xaneiro, a partires das 15:00 horas, o “I Trofeo de Hip Hop Cidade de Tui”.  Máis dun centenar de bailaríns participarán en diferentes coreografías e actuacións en grupo con integrantes dende os 4 anos en diante.

Concurso de graffitis no Pavillón Novo

De xeito paralelo ás 11:00h do Domingo, terá lugar un concurso de graffitis na fachada do novo pavillón municipal.

Atoparedes información máis detallada en: http://www.concellotui.org/php/novas.php?id=3747

Bases do concurso aqui

FINAIS DE BÁDMINTON

DEPORTE ESCOLAR.

Bádminton Curso 16-17

O vindeiro Mércores 15 de Febreiro terá lugar a Xornada Final  da competición escolar de Badminton, no Pavillón Municipal de Tomiño. O autobús sairá ás 15:45h do colexio. A volta será aproximadamente ás 20:30h.. Teredes que traer calzado para cambiar, equipación do colexio se  tiverades e chandal do mesmo. Os nenos que vaiades a Tomiño directamente tedes que estar alí ás 16:30h. Se tedes algunha dúbida podedes chamar ao teléfono: 650602161.

O CLUB KAYAK TUDENSE CAMPIÓN DE ESPAÑA DE PIRAGÜISMO

O Club Kayak Tudense gaña o seu duodécimo campionato de España de piragüismo.

O pasado fin de semana do 20 de Marzo de 2017, celebrouse en Sevilla o campionato de España de Piragüismo. Nesta proba ao igual que todos os anos participou o equipo do Kayak tudense, proclamándose campeón de España de esta proba.

Está é a duodécima véz que o fai e de xeito consecutivo, grazas ao esforzo e traballo dos participantes, equipo técnio é clube, o que fai que sexan o mellor equipo a nivel nacional.

A nosa noraboa a todo o equipo.