Monthly archive

Piragüismo Cursos de Verán

Xullo- Agosto

Instalacións Club Kayak Tudense

O Club Kayak Tudense, organiza nas quincenas de Xullo e Agosto, en horario de 10:00h a 12:00h , Cursos de Verán de Piragüismo, para nen@s entre 8 e 13 anos, nas instalacións do Club Kayak. Todos os interesados poderedes contactar co club no telefóno: 669219912.

Animamosvos a probar e disfrutar de todos os deportes e posibilidades que vos ofrece o Río Miño. A ben seguro, o ides pasar moi ben.

JAVIER FERNÁNDEZ PENTACAMPIÓN DE EUROPA

Javier Fernández Pentacampión de Europa de Patinaxe sobre xeo.

O español Javier Fernández conseguiu o pasado sábado día 28 de xaneiro convertirse en pentacampeon de europa de patinaxe sobre xeo. Por quinto ano consecutivo, na cidade checa de Ostraba Javier conseguiu igualar a fazaña do eslovaco Ondreij Nepela  a cal fai máis de 40 anos.

Atoparedes máis información en: http://www.levante-emv.com/deportes/2017/01/30/increible-ejercicio-convertido-javier-fernandez/1522127.html

A nosa noraboa a este gran campeón.

PETER PAN

POR FIN CHEGOU O DÍA NO QUE COÑECEMOS A PETER PAN!!!!

FOMOS EN AUTOBÚS, POIS TIVEMOS QUE IR AO TEATRO A PONTEVEDRA, E DIFRUTAMOS UN MONTÓN COAS SÚAS CANCIÓNS. REVIVIMOS AS SÚAS AVENTURAS, E OS SEUS MÁIS E OS SEUS MENOS CO CAPITÁN GARFIO!!!

FIXO UN DÍA ESTUPENDO, POLO QUE ANTES DE VOLVER AO COLE ESTIVEMOS MERENDANDO NUN PARQUE.

ESTAMOS DESEXANDO VOLVER DE EXCURSIÓN Sorriso.

COMPRENDER O AUTISMO

2 DE ABRIL. DÍA INTERNACIONAL

DE CONCIENCIACIÓN SOBRE O AUTISMO

CAMPIONATO PROVINCIAL DE TENIS DE MESA

Campionato Provincial de Tenis de Mesa 16-17.

Pav. Ceip Sobrada Tomiño. 20 de Maio de 2017

O Vindeiro sábado 20 de Maio vai ter  o Campionato Provincial de Tenis de Mesa, en horario de 9:30h a 14:00h, no Pav. Do Ceip de Sobrada. Dita xornada está destinada os/as nenos/as de 3º,4º, 5º a 6º que se clasificaron na fase zonal. A data límite de inscripción remata o vindeiro, Luns día 15 de Maio de 2017.

PASATIEMPOS

CHISTES

_Se quedó dormida mientras hacía tortillas.

_Juan,la canción no puede decir así.

_¿Qué tal?,"Ella durmió al calor de las masas".

_Mejor.

_Por favor, ayúdeme. Mi hija se ha perdido!

_¿Cómo se llama?

_Esperanza.

_Imposible,la esperanza es lo último que se pierde.

Carreira Solidaria de Cor

Ceip Nº2 de Tui

O pasado venres 6 de outubro, puxemos en marcha o proxecto de este ano no colexio: “ A Pintura”.

Entre as diversas e divertidas actividades que se levaron a cabo ao longo de toda a xornada, estivo a carreira solidaria de cor.

Nela participaron tod@s nen@s de todo o colexio distribuidos por niveis, tamén puidemos disfrutar dunha carreira de papás, mamás e mestres… menudo pique entre eles, todos querían gañar!!.

Ademáis, tamén disfrutamos de unha exhibición de Bikecross con Ledicia que viu coa súa cadela e fixo as nosas delicias. Ledi e a súa cadela teñen participado en moitísimas competicións a nivel nacional de Canicross ( carreira a pé con cans) e Bikecross ( carreira en bici con cans).

Canda ela tamén viñeron Pili e Pepín, dous apaixonados dos animais, da proctectora de animais de Tui, que nos animaron a ser solidarios esta vez cos nosos amigos os cáns. Se dispoñemos de tempo e ilusión, podemos axudarlles na súa aventura de coidar a todos os cans sen dono. Moitas Gracias por transmitirnos ganas e ilusión.

HORARIO XORANAS DE BÁDMINTON

DEPORTE ESCOLAR 2016/2017

O vindeiro martes 17 de xaneiro dará  comenzo a competición escolar de Badminton, a 1ª xornada da categoría alevín ( 5º e 6º) no Pavillón do Ceip Randufe. O autobús sairá ás 16:40h do colexio. A volta será aproximadamente ás 19:15h. Todos os participantes terán que traer calzado para cambiar, equipación do colexio se  tiveran e chandal do mesmo. Os nenos que vaian a Randufe directamente, teredes que estar alí ás 16:55h. Se lles xurde  algunha dúbida poden chamar ao teléfono: 650602161.

VOLTAMOS

MOI BOAS A TODOS!

XA FAI QUE VOLTAMOS DAS VACACIÓNS DE NADAL, E DENDE ESAS FIXEMOS UN MONTÓN DE COUSAS MOI DIVERTIDAS.

PERO ANTES QUEREMOS CONTARVOS O BEN QUE O PASAMOS NO NADAL, VISITANDO AS RESIDENCIAS DA TERCEIRA IDADE. OS NENOS DE 3 ANOS FOMOS A AMORALIA, E OS DE 4 E 5 A SAN TELMO. ALÍ CANTÁMOSLLES UNHAS CANCIÓNS, E LEVÁMOSLLES UNS DETALLIÑOS FEITOS POR NÓS NO COLE, OS CALES LLES FIXERON MOITA ILUSIÓN.

RESPONDÉRONNOS CON MOITO CARIÑO, E ESTAMOS DESEXANDO VOLVER REPETIR ESTA EXPERIENCIA.

PREME AQUÍ PARA VER A ACTUACIÓN DOS NENOS DE 3 ANOS

PREME AQUÍ PARA VER O VIDEO DE 4 E 5 ANOS

O BARCELONA GAÑA AO CELTA

O Barcelona  gaña ao Celta

Sábado 4 de Marzo de 2017

Daniela de 4ºB quixo compartir con nós a noticia do pasado sábado 4 de marzo de 2017, onde o Barcelona gañou 5-1 ao Celta de Vigo. Daniela gran apaixoada do fútbol, seguiu o partido xunto a súa familia.