Histórico da radio

PEDRO Y EL LOBO

Os nenos e nenas de 6º  recomendaron dende Radio Tui  o libro Pedro y el lobo de miguelanxo Prado basado no conto de Sergei   Pokofiev. O pasado martes 14 de xaneiro fíxose a grabación que foi logo emitida o xoves 16. Non deixedes de escoitalo!

7:00 minutes (12.83 MB)

PROGRAMA DE OUTONO

9:38 minutes (8.81 MB)

XA TEMOS O PRIMEIRO PROGRAMA!

Ola a todos!

Xa temos o noso primeiro programa, podedes escolitalo na nosa sección: "programas".

Estamos recollendo todas as vodas dedicatorias, moi pronto poderedes escoitalas.

VISITA DE INFANTIL

Tivemos a visita na radio  dos nen@s de infantil. Aprenderon o funcionamento da mesa de mezclas e fixéron algunhas probas de son.

Aproveitaron para escoitar o grupo favorito de Mafalda, os Beatles, xa que estan investigando sobre esta nena, protagonista de moitos cómics. Pasárono xenial e prometeron voltar. Esperámosvos!!!

EMISIÓN NA RADIO MUNICIPAL DE TUI

Os alumn@s de 6ºA fixeron un pequeno programa recomendando un cómic que se emitiu na Radio Municipal de Tui. Animámosvos a escoitala.

4:33 minutes (8.33 MB)

Elaborando o primeiro Programa de Radio

Temos de novo en funcionamento a radio do cole " O dous na Onda", levamos unhas semanas cociñando  o primerio programa de radio, esperamos que sexa do voso agrado.

Temos algunhas novas, o último venres de casa mes imos facer un programa especial de dedicatorias, podedes escribir as vosas e metelas nos buzón da radio que está na porta de secretaría. Poñedes o voso nome, o nome da persoa a quen lle queredes adicar a canción e o que lle queredes dicir.

Aquí vos deixamos unha pequena gravación.

1:05 minutes (1019.23 KB)

Programa Final

10:48 minutes (8 MB)

Programa de animación á lectura

Os alumn@s de 5º B coa suá profe Dori á cabeza elaboraron o programa de animación á lectura emitido por radio Tui, no cal participamos por 5º vez.

6:53 minutes (8 MB)

Canción Rosalía de Castro